czwartek, 20 kwietnia 2017

Zoeva Naturally Yours by Bella

Hej dziś przychodzę do Was z recenzją
kultowej już palety Zoeva, zapraszam!

Zacznę jednak od tego, że powracam do pisania tego bloga po ponad rocznej przerwie, więc ponowne wejście w ten blogowy świat możesz chwilę mi zająć;) Tymczasem zapraszam do lektury.
Naturally Yours to kultowa paleta firmy Zoeva, więc gdy postanowiłam kupić paletę tej firmy wybór padł między innymi na tą :) Przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu - sama paleta również jest kartonowa, przez co jest bardzo poręczna i lekka. Zawiera 10 cieni,a gramatura każdego z nich to 1.5 grama.
Wszystkie cienie są świetnie na pigmentowane, nie kruszą się, nie osypują i przede wszystkim mają przepiękne kolory! Za pomocą tej paletki jesteśmy wstanie wykonać wiele pięknych makijaży, nie tylko takich na co dzień! Znajdziemy tu 5 matów ( dwa pierwsze nudziaki, dwa brązy i czerń), dwie satyny ( złoto i jeden chłodny brąz) oraz 3 bardzo błyszczące cienie, które ciężko przypisać do jakiejkolwiek kategorii. Przepięknie się mienią, zawierają drobinki, ale nie bardzo rzucające się w oczy. Cieniem po który najczęściej sięgam jest Smooth Harmony - cudo! - 3 na zdjęciu
Podsumowując z paletki jestem niesamowicie zadowolona i porównując ją jakościowo do innych, droższych marek naprawdę nie odstaje od nich, ba niektóre nawet przebija. Według mnie cienie MAC nie są, aż tak trwałe! Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie macie paletek Zoeva, to serdecznie Was zachęcam do ich kupna, naprawdę warto!
Moja ocena:5/5 - hit!
Cena: 79zł
Bella

2 komentarze:

  1. Piękna jest ta paleta, moja mama ją ma :) ja w swojej kolekcji posiadam z kolei en taupe i smoky, bardziej lubię tę drugą ;) witamy znowu i mam nadzieję, że już zostaniesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta palet jest prześliczna i kiedyś się na nią skuszę. Z Zoevy mam tylko Cocoa Blend :)

    OdpowiedzUsuń