wtorek, 1 marca 2016

O tym co ostatnio robi Bella słów kilka :)

Cześć kochani :) 

Wyjątkowo nie mam dziś dla was żadnej recenzji, baa nawet żadnych ulubieńców :) Dziś piszę dla Was typowo informacyjny post, mianowicie kilka dni temu otworzyłam swój kanał na YouTube i chciałam Was bardzo serdecznie na niego zaprosić :)
Link do kanału:
https://www.youtube.com/channel/UCxWhkMr_RdZmlyVzl_QXOHw

A tutaj link do pierwszego kosmetycznego filmiku :)


Odkąd tylko pamiętam chciałam nagrywać filmiki na YT, a teraz się za to naprawdę wzięłam. Postaram się nie zaniedbywać mojego bloga, który jest już ze mną naprawdę długo, bo już ponad dwa lata :) Jeśli tylko macie ochotę to koniecznie odwiedzajcie mnie także na YT :) 
Piszcie koniecznie co o tym sądzicie !
Bella

3 komentarze:

  1. Ooo, chętnie obejrzę jutro :) Dzisiaj nie będę budzić rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie spore denko :)
    Powodzeniu w spełnianiu marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo tego wszystkiego :)
    Podoba mi się :)

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń