wtorek, 2 lutego 2016

Nowości Stycznia 2016 by Bella

Cześć! Korzystając z okazji, że leżę chora w domu piszę dla was post z nowościami ubiegłego miesiąca:) Zapraszam !
Wyjątkowo zaczęłam od rzeczy niekosmetycznych, gdyż wyjątkowo coś kupiłam :)
Skusiłam się na buty od Anny Field oraz na bardzo modną ostatnio torebkę kuferek :) 
Odwiedziłam Golden Rose :)
Jak widać na Golden Rose się nie skończyło i zaopatrzyłam się w jeszcze inne lakiery :)
 Wzbogaciłam się również o kolejny błyszczyk od Essence z serii XXXL nude tym razem w kolorze 06
Serum do rzęs z my Secret, ale nie zmobilizowałam się  by zacząć go używać oraz wosk do brwi od Catrice
Do koszyka wpadły również dwie kredki od Wibo oraz tusz do rzęs
Moimi kolejnymi zdobyczami są masło z Bani Agafii oraz Peeling z Soap&Glory , olejek Resibo, a także krem do rąk z YVES ROCHER
Zdecydowałam się również na zakup kremu BB ze skin79. W moje łapki wpadł także słynny tusz z Lovely i primer pod tusz z Benefit - miniaturka . 
W tym miesiącu zakupiłam również dwa zapachy 
YVES Rocher - Flowerparty oraz D&G 3 L'IMPERATRICE 

To już wszystkie moje zakupy jakie poczyniłam w styczniu, szczerze mówiąc myślałam, że będzie tego mniej :)
Jak Wam poszły zakupy? Macie coś z moich nowości? 
Bella


17 komentarzy:

  1. Oj perfumy ciekawe :)
    No i torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych testów ;] Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery super,ciekawi mnie to złotko z GR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie się mieni, ale tragicznie zmywa :(

      Usuń
  4. Świetne zakupy! Mam podobne buty, ale brązowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych zapachów YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :)
    Bardzo fajna torebka i widzę mój ulubiony tusz z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tusz z Wibo jest tragiczny :D Za to masło do ciała BA uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tuszu mogę się w 100% zgodzić, masła jeszcze nie otworzyłam :)

      Usuń
  8. Ja też wczoraj zamówiłam te perfumy D&G, hihi ;) Bardzo lubię BB Skin79 i te lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle dobroci :) olejek z resibo i mój wymarzony peeling z soap ang glory zresztą wszystko bym Ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, zwłaszcza lakiery i torebeczka
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek z Resibo. Też ostatnio zamówiłam :) Nie mogę się doczekać, aż będę mogła go przetestować ❤️
    __________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe nowości, na ten krem BB też mam ochotę, tylko sama jeszcze nie wiem, którą wersję wybrać :)

    OdpowiedzUsuń