czwartek, 25 lutego 2016

Essence XXXL nude Shy Beauty by Bella

Cześć! Dziś chciałabym wam przybliżyć nieco kolejny kolor z mojej ulubionej serii błyszczyków od firmy Essence. Poznajcie 01 Shy Beauty
O tym, że błyszczyki firmy Essence uwielbiam, na pewno już wiecie. Więc nie powinno was dziwić, że co jakiś czas dokupuję nowe kolory :) Dziś o delikatnym i dziewczęcym różu. Każdy z kolorków zachowuje się świetnie, błyszczyki są kleiste, więc nie polecam Wam nosić je na ustach w dzień rozpuszczonych włosów, bo się poprzyklejają :) Trwałość jest świetna, spokojnie kilka godzin bez jedzenia i picia są na ustach w stanie naprawdę idealnym :) Produkt nie wylewa się poza kontur ust i co dla mnie bardzo ważne, gdy zaczynam jeść zjada się równo tzn. nie tworzy brzydkich plam, schodzi ładnie i równomiernie, w tak subtelny sposób, że nawet nie wiem kiedy :)
Moja mam widząc mnie w tym błyszczyku zawsze mówi: o usta Barbie! I właśnie tak można to nazwać, ale ja je bardzo lubię są idealne na co dzień. Błyszczyk jest wydajny, a jego data ważności od otwarcia to 12 miesięcy. Naprawdę serdecznie polecam Wam te błyszczyki, nie tylko ten kolor, bo mam ich już kilka w swojej kolekcji i wszystkie są świetne :)
Moja ocena: 5/5
Cena i dostępność: ok 8-9 zł, Drogeria Natura
Znacie ten produkt? Jakie wy błyszczyki polecacie ? 
Bella

10 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jeden błyszczyk z Lovely :p nie przepadam za błyszczykami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało mam błyszczków w kosmetyczce, wole zdecydowanie szminki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na Twoich ustach :)
    Ja jednak wole pomadki i coś wyraźnego bardzo wyraźnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) nie narzuca się

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale ja jakoś nie przepadam za błyszczykami u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie podoba mi się ten kolor - pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ten kolor na ustach, ale kusisz uwielbiam produkty do ust mam ich sporo, ale może się zdecyduje na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ten kolor na ustach, ale kusisz uwielbiam produkty do ust mam ich sporo, ale może się zdecyduje na zakup.

    OdpowiedzUsuń