piątek, 5 lutego 2016

Borowinowe mydło do ciała Tołpa by Bella

Hej dziś przychodzę do Was z recenzją borowinowego mydła od Tołpy, zapraszam!
Mydełko otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, na którym to znajdują się wszystkie niezbędne informacje, a także kilka ciekawostek dodanych od producenta.
Mydełko jest w postaci średniej wielkości kwadraciku, który jest dość poręczny i nie wyślizguje się z dłoni pod kąpieli. Jak zapewnia nas producent kolor jest naturalny, co mnie jeszcze bardziej urzeka, gdyż jest taki "inny". Pachnie dość specyficznie, bardzo naturalnie co nie każdemu musi odpowiadać. Mi nie przeszkadzał on, jednak to już kwestia własnych upodobań. Produkt znakomicie się pienił i świetnie oczyszczał skórę, jednak zauważyłam u siebie , że zaraz po prysznicu mam niesamowicie suchą i ściągniętą skórę. Po nałożeniu balsamu problem znikał, jednak nie możliwym było nie nawilżenie skóry po zastosowaniu tego mydła. Świetnie się sprawdziło, przy moim trądziku na plecach. Niektóre żele powodują jego wzmożenie, tutaj efekt był odwrotny co oczywiście bardzo mnie ucieszyło :) i to właśnie z tego powodu na pewno wrócę do tego mydełka :) Zużyło się do końca w przeciągu  niecałego miesiąca.

Moja ocena: 4,5/5 - Jeśli szukacie naturalnego produktu, który pomoże wam w walce z niedoskonałościami na ciele to polecam, ale jeśli poszukujecie ładnie pachnącego mydła, które nawilży wam skórę, to odradzam zakup, bo na pewno się zawiedziecie.

Znacie ? Lubicie? Czego wy oczekujecie od mydła bądź żelu?
Bella

10 komentarzy:

  1. ja nigdy nie mialam nic z tej firmy :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami miewam wysypki na ciele i takie mydło przydałoby się w tych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię mydeł w kostce i chyba się do nich nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie ta Tołpa jakoś nie przekonała :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony z tej firmy mnie nie przekonały, ale pozostałe produkty lubię. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. mydełko ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. znam, bardzo lubię i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam jakiś specjalnych oczekiwań, chcę żeby żel miał ładny zapach, który będzie się utrzymywał na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie naturalne mydełka, kiedyś się właśnie zastanawiałam nad nim skuszę się <3

    OdpowiedzUsuń