sobota, 30 stycznia 2016

Rimmel Stay Matte by Bella

Dziś znów przychodzę do Was z bardzo znanym produktem, który nie jest drogi, a robi furorę :) 
 Matujący puder z Rimmel nabyłam przy okazji poprzedniej edycji promocji -49 % w Rossmanie.Pamiętacie moją nieprzychylną recenzję podkładu z tej serii? Znajdziecie ją Tu. Więc do testowania tego pudru podchodziłam z naprawdę dużą rezerwą.
Opakowanie: Bardzo liche, w tym momencie mam je w 3 częściach :/ Mieści w sobie 4 gram pudru.
W ofercie producenta mamy kilka odcieni, ja zdecydowałam się na ten o numerze 001 transparent - uwaga ma on jednak kolor, może nie jest bardzo kryjący, jednak przezroczysty to on nie jest :) Puder jest absolutnie matowy, suchy w konsystencji i lubi się odrobinkę puszyć przy kontakcie z pędzlem. Efekt matu jest naprawdę mocny i długotrwały- średnio 6-7 godzin jest naprawdę dobrze :)
Pozwolicie, że użyję zdjęcia z pełnym makijażem.
 Skóra na zdjęciu jest matowa, jednak nie płaska od nadmiaru tego matu :) Wygląda po prostu dobrze i zdrowo, a o to chyba chodzi :) 
Wadą tego produktu jest na pewno mała wydajność - po około 2 miesiącach już go nie mam :/ chociaż mając na uwadze, że nie kosztuje szczególnie dużo, to jestem w stanie to przeżyć :D 
Dostępność i cena: Większość drogerii stacjonarnych, ok. 25 zł. 
Moja ocena 4/5 -Bardzo dobry mało wydajny produkt, w bardzo słabym opakowaniu.

Znacie go? Też Was tak irytują rozpadające się opakowania? 
Bella

6 komentarzy:

  1. Jest na mojej liście do kupienia :) Jednak ciągle kupuje n-te opakowanie pudru Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie dwa miesiące to spora wydajność ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla porównania mogę tylko podać studiofix mac, które wystarczyło mi na prawie 4 miesiące. Generalnie wszystkie starczają mi na 3-4 miesiące; )

      Usuń
  3. o rany kogo nie irytują takie opakowanie! a najbardziej wkurza mnie jak produkt nie upadnie, a się rozwala :x pudru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. irytują mnie produkty w słabych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń