poniedziałek, 11 stycznia 2016

Nowości ubiegłego miesiąca | Bella

Dziś chciałabym się z Wami podzielić nowościami jakie ostatnio do mnie trafiły :) 
 Na początku moje zakupy grudniowe. W moje łapki wpadły:
2 żele pod prysznic i jeden olejek pod prysznic  Isany - pięknie pachną !
Peeling do twarzy z Lirene drobnoziarnisty - używam na zmianę tego i gruboziarnistego
Masło do ciała z Perfecty o zapachu Trufli czekoladowych 
Yves Rocher - żel do kąpieli/pod prysznic z drobinkami rozświetlającymi z kolekcji świątecznej.
W prezencie od mojego chłopaka dostałam taką piękną bransoletkę z serduszkiem z kryształkiem. Najbardziej podoba mi się w niej to że jej długość jest regulowana, więc nigdy nie będzie na mnie za luźna lub za ciasna :D 
Dostałam również kolejny zapach :) Flakonik skradł moje serce !
No i na koniec prezent od rodziców czyli wyczekiwana przeze mnie soniczna szczoteczka do mycia twarzy Mia 2 :) Nie muszę chyba Wam pisać jak bardzo się cieszę, że ją dostałam :) W niedalekiej przyszłości możecie się spodziewać recenzji :)

Jak tam Wasze prezenty? Grzeczni byliście ?
Bella

13 komentarzy:

  1. bardzo fajne nowości, szczególnie podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości ;) Perfecta ma przesmaczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten zapach, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka Clarisonic to fantastyczny prezent! Niech Ci dobrze służy! :-)

    Innych nowości też niech się dobrze używa.

    OdpowiedzUsuń
  6. te żele z isana są całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gruszkowy i porzeczkowy żel z Isany znam :)
    Super prezenty dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam żele od Isany - tanie i bardzo wydajne a przy tym pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń