niedziela, 17 stycznia 2016

Maybelline Lash Sensational by Bella

Całkiem niedawno mogliście u mnie przeczytać recenzję absolutnego niewypału firmy Essence, więc dziś zapraszam Was na moje odkrycie tego roku!
Maybelline już jakiś czas temu wydało nową maskarę w okół której zrobiło się dość głośno, więc niewytrzymałym i postanowiłam wypróbować ją na sobie. Szczoteczka jest duża, sylikonowa. Sam tusz jest dość rzadki jednak nie lejący się - mi formuła bardzo odpowiada. 
Efekt:bez, jedna warstwa i dwie warstwy

Według mnie efekt jest niesamowity ! Absolutnie kocham ten tusz! Robi z moich marnych rzęs piękny wachlarz ( oczywiście na ich możliwości). Jak ją nałożę tak trzyma się przez calutki dzień, nic się nie odbija, nie rozmazuje, ani nie kruszy - Ideał ! 
Owa maskara jest genialna jeszcze w jednej kwestii- nie wiem jak ale odkąd zaczęłam jej używac stan moich rzęs radykalnie się poprawił! Są dłuższe, gęstsze i po prostu ładniejsze! Oczywiście nie w takim stopniu jakby to zrobiła jakaś droga odżywka, ale na tyle, że to zauważyłam :)
Dostępność i cena: w większości drogerii ok. 33 zł

Znacie? Macie na jej temat jakieś zdanie?
Bella 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tusz :) Teraz testuję tusz z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt :)
    Chcę wypróbować ten tusz jak tylko zużyję te co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i bardzo lubie jej efekt tylko strasznie ciężko się ją zmywało i to dla mnie był jedyny minus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt u Ciebie. Nie miałam tej maskary, więc nie mam żadnych doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jej używam, i mogłaby lepiej pogrubiać, ale ogólnie też należy do tych lepszych tuszy jakie miałam okazję testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno kiedyś go przetestuję, na razie mam duże zbiory do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama go mam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń