piątek, 27 listopada 2015

Jesienny manicure by Bella

witam Was bardzo serdecznie, niedawno pojawił się post z recenzją lakieru do paznokci, dziś przychodzę do was z propozycją jesiennego manicure :) 
Do owego mani użyłam kolejno:
* Odzywki Eveline 9w1 
* dwóch warstw lakieru z Golden Rose z serii Rich Color w kolorze 102 ( na 8 z 10 paznokci)
* Na palce serdeczne dwóch warstw lakieru Galaxy w kolorze nr 20 również z Golden Rose
* Top Coat'u mega shine  z Golden Rose 
Jak widzicie typowo "Goldenowy "mani
A co mi z tego wyszło ?

Mnie osobiście się bardzo podoba, mówiąc nieskromnie. właśnie takie kolory preferuje jesienią. Lubuję się w chłodnych kolorach.  Ja jak wiecie lakiery Golden Rose bardzo lubię, w swojej kolekcji mam ich naprawdę dużo. A teraz co do trwałości to UWAGA 7 dni - idealnych paznokci. Idealnych, aż szkoda było mi ich zmywać , gdyby nie ten odrost to bym je jeszcze zostawiła. Ja jestem pod ogromnym wrażaniem ich jakości w porównaniu do ceny. Są rewelacyjne i serdecznie je Wam polecam szczególnie właśnie ten piękny trupio szary kolorek numer 102! 
Moja ocena lakierów ( całokształt, trwałość itp.) 5/5 - takie połączenie spisało się idealnie ! 
Znacie? Lubicie? 
Bella

10 komentarzy:

  1. Pęknie to zestawiłaś, ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie.

    Lubię szaro-bure barwy na paznokciach. Nie tylko jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękne te połączenie, ślicznie wygląda ten brokatowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z Golden Rose mam chyba jeden lakier, a widzę że powinnam zakupić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to idealne jesienne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie piękne paznokcie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te lakiery Golden Rose Rich Color :) Ostatnio namiętnie używam numeru 120 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń