poniedziałek, 12 października 2015

Sally Hansen miracle gel by Bella

Hej, dziś naprawdę błyskawiczny post z recenzją lakierów Sally Hansen miracle Gel
(zdj, pochodzi z internetu, przepraszam zapomniałam zrobić xD) 
210 Pretty Piggy
Na paznokciach prezentuje się tak:

Zacznijmy od tego, że producent obiecuje nam idealne paznokcie przez 10 dni. Tylko i wyłącznie dzięki tej obietnicy się skusiłam. Produkty Sally Hansen bardzo lubię, ale aktualnie nie poszukiwałam żadnego lakieru. Zdecydowałam się na ten malinowo-różowy kolor, ponieważ kupiłam go jeszcze w wakacje a kolor ma typowo wakacyjny. Koszt takiego lakieru to 35 zł, jednak żeby móc oczekiwać obietnic producenta musimy do kupić top coat z tej samej serii, który również kosztuje 35 zł. O tyle dobrze, że potrzebujemy tylko jednego to wszystkich kolorów - chociaż tyle. 
Co do samej buteleczki - wygląda ślicznie, bardzo elegancko, pojemność ma ogromną - 14,7 ml. pędzelek jest dość cienki, ale bardzo szeroki - bardzo precyzyjnie się nim maluje. Lakier nie smuży, nie ciągnie się, ogółem nie stwarza problemów.
Co do trwałości, to jest naprawdę bardzo dobrze. 10 dni ich nie nosiłam, ale to przez ogromne odrosty, zmywałam je 7 dnia i były w naprawdę dobrym stanie. Lakier oraz top coat śmierdzą tak jak wszystkie inne lakiery do paznokci, schną  bardzo przyzwoicie około 5 minut. 
Czy polecam? No pewnie! Ja jestem bardzo zadowolona (kupiłam już kolejne odcienie), cena może i jest wysoka, ale buteleczka jest ogromna, a lakier bardzo trwały i z tego co zauważyłam wydajny - wystarczą dwie cienkie warstwy. 
Moja ocena: 4.5 - ale tylko i wyłącznie przez wysoką cenę.
Bella

15 komentarzy:

  1. Planowałam kupić i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna na nie poluję a jeszcze ich nie kupiłam,.,,Buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek bardzo ładny chociaż jak dla mnie to niezbyt jesienny, bo lubię wtedy głownie ciemne lakiery :) a lakieru z tej serii sally hansen nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) nie miałam jeszcze tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenny kolorek na ożywienie smutnej jesieni :) Pozdrawiam i ślę buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo ja to uwielbiam takie kolory na paznokciach. :-) Dobre na jesień, bo takie optymistyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jest trwały, tylko dlaczego taki drogi?

    OdpowiedzUsuń