niedziela, 18 października 2015

Lista Życzeń Październik/Listopad by Bella

Zapraszam Was dziś na kolejną odsłonę mojej Listy Życzeń !

1. Gąbeczka do makijażu. Miałam już kiedyś jedną, jednak nie zrobiła efektu "wow", więc chce przetestować jakiś bestseller 
2. Bezapelacyjnie  muszę przetestować firmę The Balm, Karolina, której bloga znajdziecie tu, ostatnimi czasy rozpływa się niesamowicie nad ich kosmetykami, więc i ja muszę coś mieć :)  Najbardziej ciekawi mnie bronzer oraz rozświetlacz !
3. Kolejną marką na jaką mam "ochotę" jest Zoeva. Sprecyzuję bardziej, obiektem moich zainteresowań są paletki tej firmy. Zakupię pewnie jakiś bestseller, by nie strzelać w ciemno.
4. Kolejny raz bezapelacyjnie postanowiłam, że tej jesieni przeprowadzę na swojej twarzy jakąś kurację z kwasami!  Nawet zdecydowałam już jaki będzie to kwas: azelainowy. Ostatnio zmagam się z trądzikiem, a z tego co się dowiedziałam ten kwas powinien pomóc :)
Zastanawiam się jedynie na który produkt z tej dwójki się zdecydować, może Wy mi doradzicie ?
5. W najbliższym czasie planuję powiększyć kolekcję swoich perfum jednak nie mam na razie bladego pojęcia na co się zdecyduje :) 

6. Nie zdziwię chyba nikogo, jak powiem że znowu chcę pędzel ? No więc tym razem urzekła mnie firma Maestro i ich pędzle do pudru. Jeszcze nie wiem na który się zdecyduję.
7. Pragnę również poszerzyć mój jakże liczny zbiór kosmetyków do pielęgnacji włosów o całą serię Isany Oil Care 
Miałam już odzywkę i maskę, więc jestem pewno że i reszta okaże się strzałem w 10 !
Prawdopodobnie zdecyduję się również na zakup serii color shine.


To już moje wszystkie plany zakupowe na najbliższe tygodnie. Jestem ciekawe co znalazło się na waszych listach życzeń ? 

Bella

17 komentarzy:

  1. Na paletkę zoeva to i ja mam chęć, tę co w tym miesiącu będzie jej premiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ochotę na paletkę Zoveya :D A o tych nowych seriach Isana nawet nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pędzel się czaje a tak to mało używam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, dziekuje za oznaczenie :D tak właśnie czytałam i pomyslalam "czyzby chodzilo o mnie" :D oj tak bardzo polecam rozświetlacz, bronzer, puder i paletke balm voyage :D z kazdej rzeczy mimo cen jestem zadowolona :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki z the Balm i paletka Zoeva też mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. linia Oil Care Isany jest świetna, bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również marzą się kosmetyki theBalm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę kurację z Isany Oil care, jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. the balm za mna też chodzi niestety nie na moją kieszeń poki co ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz Mary-Lou polecam z całego serducha, nie zawiedziesz się :)
    Na paletkę marki Zoeva też mam chęć, ale wszystkie takie piękne, ciężko się zdecydować, jeszcze teraz ma wejść kolejna do sprzedaży - to chyba ta mnie kusi najbardziej i Cocoa Blend :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę nie myśleć nad swoją listą życzeń.. może dopiero przed świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet krótka ta lista. :D Sama bym chciała w końcu przetestować produkty Isana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Acne-derm może Cię uczulić, bo to jest odpowiednik Skinorenu, a Skinoren żel polecam, lecz jest to mocny kwas i możesz czuć pieczenie, szczypanie, obecnie stosuję krem i zobaczymy jaki on będzie. Aaa co do Isany u mnie był szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 2 palety z Zoevy i są to niesamowite cienie :D Na mojej magicznej liście życzeń także są te gąbeczki :P

    OdpowiedzUsuń