niedziela, 25 października 2015

Astor Fashion Studio by Bella

Jak mogliście zauważyć ostatnimi czasy przekonałam się do różowego koloru, więc powiększyłam moją już i tak liczną kolekcję lakierów właśnie w tym kolorze o kolejny egzemplarz ! 
Zapraszam na recenzję lakieru Astor :
Astor Fashion Studio w kolorze 247 Baby Doll Pink - To kolor, który zdecydowanie był bardzo modny tej wiosny. Typowy pastelowy, delikatny róż . 
Na paznokciach prezentuje się tak:

Buteleczka mieści w sobie jedynie 6 ml co moim zdaniem jest ogromnym plusem, lakier był dzięki temu tańszy a ja mam szansę go zużyć :) Pędzelek bardzo standardowy, nie przypadł mi do gustu. Prawdopodobnie jest źle wyprofilowany, bo oprócz tego że jest bardzo mały to naprawdę ciężko się nim operuje, co zresztą widać na zdjęciach. Sam lakier ma bardzo fajną konsystencję, nie za bardzo lejącą się ale też nie za gęstą. Nie smuży się, pachnie tak jak każdy inny lakier. Na paznokciach nie utrzymał się specjalnie długo - niestety. Paznokcie wyglądały ok. przez 3 dni, później lakier zaczął odpryskiwać :/ U mnie wytrzymują tak praktycznie wszystkie lakiery, rzadko który trzyma się dłużej, więc nie uważam tego za szczególny minus- zachował się po prostu normalnie :) Sam kolor jest przepiękny i na pewno jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach. Ze zmywaniem również nie miałam absolutnie żadnego problem. 
Na internecie dostać go możemy za ok. 8 zł

Moja ocena: 3.5/5 -  Bardzo przyzwoity lakier, o pięknym kolorze i fatalnym pędzelku. O ile kolor Wam się podoba, to polecam spróbować , bo cena tylko zachęca, a może u Was sprawdzi się jeszcze lepiej :) 

Znacie lakiery z tej serii? Lubicie takie kolory? 
Bella

11 komentarzy:

  1. nie mialam ale takie kolory lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie odcienie na paznokciach. Co do marek to uwielbiam Essie, ale obecnie u mnie królują hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A są inne kolorki z tej serii? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor mi się podoba bardzo często noszę podobne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio używam właściwie tylko golden rose i ciate ;) Ale ten ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń