wtorek, 22 września 2015

Lista Życzeń Wrzesień/ Październik by Bella

Jak widzicie po tytule powracam do Was z postami o moich zachciankach :) Ostatnimi czasy tak owe się ni pojawiały, bo jak wicie odkładałam na aparat, teraz gdy już go sobie sprawiłam wracam do świata zakupoholiczek :) 

1. Ostatnio sporo się naczytałam o pudrach ryżowych, więc jak nie trudno się domyślić mam ochotę jakiś przetestować :) Najbardziej ciekawi mnie ten z ecocery 
2. Marzy mi się powiększenie mojej kolekcji pędzli o jakiegoś puchacza do korektora (zdjęcie przedstawia jedynie typ pędzla o jaki mi chodzi, nie zwracajcie uwagi na firmę) oraz zwykły płaski pędzelek do nakładania cieni (mam ich tylko kilka, a nie mam czasu codziennie ich prać, więc im jest ich więcej tym lepiej :)
3. Po ostatnich miłych doświadczeniach z masełkiem do ciała mam ochotę przetestować kilka nowych :) Myślę o TBS, ale cena mnie nieco przeraża, zapachem bardzo odpowiadają mi zaś masełka z Tutti Frutti
4. Muszę powiększyć swoją kolekcję lakierów o jakiś ładny lekko różowawy kolorek oraz marzy mi się taki kolor pomiędzy brązem, a szarością - coś jak mój ukochany i niestety kończący się już Astor -You are grey-t. 
5. Musze sobie kupić jakąś dużą, porządną, sztywną torbę do szkoły. Nie wstawię zdjęcia, bo jeszcze nie wiem czego szukam :) 
6.Już od naprawdę długiego czasu rozważam zakup jakiegoś kosmetyku z Clinique. Najbardziej interesuje mnie tonik złuszczający :) 
7. After - Anna Todd - wyszła już 4 część a ja skończyłam na 2, więc planuję się w sobie zebrać i jednak kupić pozostałe części :) 

To już cała moja lista zakupowa na najbliższe tygodnie :) Jest szansa, że coś mi się w między czasie "odwidzi", ale nie oszukujmy się raczej się to nie wydarzy :) Zawsze jest dobra okazja do zrobienia zakupów :) Miałyście coś z mojej listy zakupowej? A może macie jakieś konkretne produkty do polecenia? 
Bella

15 komentarzy:

  1. ja zamierzam kupić puder bambusowy i jakieś pędzle Hakuro ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie planuję specjalnych zakupów jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam puder ryżowy z pease i jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapoluję na masełka TBS może w październiku :). Chciałabym trafić na promocję. Masła Farmony bardzo lubię. Puder ryżowy mam z Marizy, sprawuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masła tutti frutti również mnie ciekawią;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ty masz chociaż listę zakupową, ja mam potrzebę coś kupić ale nie wiem co hah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja własnie mam zamiar zrobic tonik ala clinique zobacz na skład on wcale fajny nie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem skład nie powala, jednak miała go moja mama i efekt bardzo mi się spodobał :/

      Usuń
  8. ja jak zwykle życzeń mam za dużo ale staram się ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zapachy maseł Tutti-Frutti są za słodkie, ale peelingi mają obłędne zapachy. Podoba mi się, szczególnie brzoskwiniowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię tego poroduktu Clinique

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa pędzle z firmy Hakuro i bardzo dobrze mi się spisują dlatego zamierzam powiększyć kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder mnie kusi i książka bo żadnej części jeszcze nie przeczytałam :))

    OdpowiedzUsuń