piątek, 11 września 2015

Garnier - płyn micelarny 3 w 1 dla skóry wrażliwej by Bella

Hej dziś przychodzę do Was z recenzją wszystkim już dobrze znanego płynu micelarnego od Garnier


Garnier - płyn micelarny 3 w 1 dla skóry wrażliwej ma 3 zadania. Po pierwsze ma usuwać makijaż, po drugie oczyszczać, a po trzecie koić. 
Skład 

( butelkę ubrudziłam farbą do włosów i nie chce zejść :))

Zacznę może od opakowania. 400 ml plastikowa, przezroczysta butelka z zamykaniem na klik - nota bene świetnie wyprofilowanym, nie ma mowy o złamaniu paznokcia. Szata graficzna bardzo przyjemna dla oka. Utrzymana w różowych kolorach, prosta i przejrzysta Sam płyn jest przezroczysty. Rzadki, nie tłusty, całkowicie bezzapachowy. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Jest całkowicie nie wyczuwalny po wchłonięciu w skórę. 

Jeśli chodzi o obietnice producenta to muszę się z nimi zgodzić w stu procentach. Makijaż schodzi w mgnieniu oka, bez żadnego pocierania. Zarówno tusz jak i makijaż twarzy. Uwielbiam sobie nim również przemywać twarz rano pomiędzy myciem twarzy żelem,a nałożeniem kremu. Czy koi? Nie wiem, bo nie mam podrażnionej skóry, ale działa w tę drugą stronę - nie podrażnia :) Jest naprawdę wydajny - używam go razem z mamą dzień w dzień od miesiąca, a zużycie jest takie jak widać na zdjęciu. Wiele osób porównywało go do rozsławionej Biodermy - nie wiem, bo nie miałam jej, ale jeśli działa tak jak ten produkt, to zamierzam ją kupić by móc je porównać -raczej pewniak, skoro ten produkt pokochałam :)
Dostać go możemy praktycznie w każdej drogerii za mniej więcej 15-20 zł w zależności od drogerii i aktualnych promocji :)
Moja ocena: 5/5 - lepszego do tej pory nie miałam.

Znacie? Lubicie?
Bella

14 komentarzy:

  1. Przyznam, że rzadko kiedy sięgam po takie produkty. Jednak mam tonik z Dr. Irena Eris i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię :). Ale zwykle lubię nowości więc nie używam cały czas tego samego micela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie najlepszy micel używam już bardzo długo i narazie na nic nie zamienię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go na równi z micelem Le maadr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale przyjemny z niego kosmetyk jeżeli ktoś ma wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ok jednak mam już ulubiony płyn micelarny z bebeauty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie znam tego micelka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go :) Najlepszy jaki do tej pory miałam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uzywam biodermy ale zachęciłaś mnie do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam już długo i baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio dorwałam w rossmannie na promocji wersję zieloną ciekawa jestem jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten micel to już swego rodzaju legenda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go i był bardzo dobry jednak płyn micelarny z biedronki jest praktycznie tak samo dobry i dużo tańszy, więc stawiam na bebeauty :D
    Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń