piątek, 28 sierpnia 2015

Wakacyjny haul zakupowy by Bella

Jak widzicie po tytule dziś przychodzę do was z wakacyjnym haul'em zakupowym. Jak pewnie sami zauważyliście ostatnimi czasy tego typu postów nie było, gdyż założyłam sobie, że w wakacje nie będę kupować nic, by wykończyć moje zapasy. Jak się pewnie domyślacie nie udało się to w stu procentach, jednak jak tak sobie pomyślę, że w tym poście teoretycznie powinny być 3 haul'e - to myślę sobie, że nie jest źle :) Post będzie dość chaotyczny i za to was serdecznie przepraszam :)
Sun Ozon - fluid matujący z filtrem 50 - recenzja - tu - 14 zł

Następnie zestaw z La Roche- Posay - bardziej zależało mi na Efeclar duo plus, niżeli na żelu do mycia twarzy, ale jak były w zestawie, za który nota bene płaciła mama, czemu miałam nie wziąć? :) 73,99 zł
Przepadłam w Makro i kupiłam takie śliczne kubki, sama nie wiem czemu mi się tak podobają. Teoretycznie są proste, ale mają w sobie to coś, a do tego te kolorki! 11 zł/ szt
W biedronce dopadłam te trzy lakiery do paznokci - recenzja czarnego tutaj. ok 4zł/ szt
W moje posiadanie wpadło również serum Arkady. Słyszeliście o kostce Arkady? Przygotowuję dla was wpis odnośnie tego zabiegu... - byłam i przeżyłam go, więc relacja będzie bardzo subiektywna. - 70 zł
o rozświetlaczu lovely w kolorze złotym huczało pół blogosfery, więc i ja musiałam go mieć :) - 9 zł
Teraz troszkę darów od mojego chłopaka, które mi przywiózł z UK. 

Długo wyczekany pierwszy produkt od Soap&Glory :) The Ultimelt - pasta/żel do mycia twarzy w zestawie ze szmatką muślinową.- 10£ 
O tym, że kocham błyszczyki w tych tubkach, już wam kiedyś pisałam, więc kolejnym prezentem był błyszczyk firmy Maybelline w kolorze 410 Peach Sorbet 

Mini paletka cieni - matowych  od Manhattan. Na zdjęciu tego nie widać, ale w zestawie są 2 kolory, którymi świetnie zbudujemy załamanie powieki. Jednym rozświetlimy wewnętrzny kącik oka, a ostatni nałożymy na środek ruchomej powieki oka - cały makijaż oka! :) o
W darach nie mogło zabraknąć lakierów do paznokci - padło na firmę Manhattan. Ta pomarańcz to 10 E Sunrise saga, zaś fiolet to 05 O Fluo Flower :) 
Pękający lakier OPI z serii Kate, to kolejny element prezentu - recenzja tutaj. -
Już ostatnia rzeczą jaką otrzymałam jest błyszczyk również z Manhattanu w kolorze 43H ( wiedzieliście, że produkty Manhattan produkowane są w Niemczech? )
Na momencik wstąpiłyśmy do Golden Rose z mamą i kupiłam sobie: Lakier Galaxy o numerze 20 - 13zł , pomarańczowy lakier o numerze 354 -ok. 4zł  oraz Wow o numerze 203 ( to maleństwo). Kupiłam również kolejny odcień pomadki z serii velvet matte - 02, jej cena to 10,9 zł oraz top coat Mega Shine, - 10 zł
Teraz zdjęcia zbiorowe XD
Lakier do paznokci Essence w kolorze numer 27 - recenzja tu ok. 6 zł 
Sally Hansen - No Chip - top coat - 15 zł 
Rimmel Salon Pro by Kate nr 227 New Romantic - 19 zł 
O tym, że fanką Sally Hansen, na pewno wiecie o ile jesteście na moim blogu już jakiś czas, więc nie dziwny wam na pewno fakt, że gdy tylko wyszła nowość " miracle gel" od razu pobiegłam ją kupić :) Trzeba zakupić dwa lakiery - jeden kolorowy - wybrałam 210 pretty piggy oraz top coat. - Cena jednego do 34 zł.
Isana - zmywacz do paznokci o zapachu migdałowym - 250 ml - 6,99 zł
Isana zmywacz do paznokci bez acetonu - 50 ml.- 2,49 zł
Czas na szampony :)
Isana med- polecany przez wielkie grono włosomaniaczek, więc w końcu się skusiłam - 5 zł.
Salon - szampon do włosów farbowanych - wiśniowy - pachnie nieziemsko! - 12, 50 zł 
Johnson's baby - nie wiem które opakowanie - chyba 5? - 13 zł 
Batiste - suchy szampon o zapachu tropikalny - najbardziej odpowiada mi właśnie ten zapach, a miałam już praktycznie wszystkie :) -15 zł
Herbal Care - szampon łopianowy  - moja skóra głowy przeżywa ostatnio kryzys, a ten szampon ma właściwości "przeciwłupieżowe", więc może pomoże. - 8 zł
Jak ja mogłabym sobie poradzić bez nowych masek? No nie mogłabym, więc kupiłam :)
Kallos Omega - jak wcześniej pisałam skóra głowy ma kryzys, a ta maska niesamowicie nawilża mój skalp, oraz włosy. - są naprawdę mega gładkie - 12,99 zł
Kallos Color - po cudownym odkryciu maski Omega, miałam ochotę na więcej, a że w moim mieście otworzyli drogeię Jaśmin... kupiłam kolejną :) miałam już kilka masek Kallos'a i właśnie zawsze byłam mniej lub bardziej zadowolona, ale nigdy nie byłam rozczarowana. 13,99 zł
Kolejne opakowanie mojego hiciora czyli maski/kuracji z olejkiem arganowym od Isany - 5 zł
lactacyd femina- płyn do higieny intymnej - również świetny delikatny szampon do włosów - 13 zł
Playboy- żeł pod prysznic o zapachu wiśni - 12 zł
Crystal - mineralny dezodorant w kulce o zapachu granatu - miałam go już kiedyś i lubiłam, więc kupiłam ponownie. 15 zł
Tutti Frutti masło do ciała - jeżyna i malina - zapach obłędny! - 13 zł
Mój najnowszy nabytek :) Długo wyczekiwany Nikon D5100 + AF-S Nikkor 18-55mm - to on był powodem mojego "oszczędzania". Ale wreszcie jest więc powoli będę wracać do formy w wydawaniu pieniędzy :) Kupiłam go w zestawie z karta pamięci 8GB - nie dużo, ale mam w domu jeszcze kartę 32, więc jest ok oraz ze statywem firmy Opticam:) 
 Do kupiłam oczywiście również torbę, co by mu się nic nie stało podczas wyjazdów :) 
Za cały zestaw zapłaciłam 2037 zł, czyli idealnie zamknęłam się w 2050, jakie przeznaczyłam na aparat :) 
Łącznie na całe TE zakupy wydałam 2500 zł - z mojej kieszeni wyszło 1200 zł - po tych wszystkich wydatkach zostało mi całe 12, 57 zł xD Takich pustek mój portfel nigdy nie widział, ale spoko niedługo nowy miesiąc :) Z moich zakupów jestem niesamowicie zadowolona, zapasów mam na lata świetlne :) 
W kolejnych postach pokażę, Wam moje zakupy jakie poczyniłam z myślą o zbliżającym się początkiem roku szkolnego :) 

Jak Wam się podobają moje zdobycze? Macie może którąś z tych rzeczy?
Bella




17 komentarzy:

  1. Spore zakupy ;) Bardzo lubię te błyszczyki z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kubki 11 zł za sztukę? W Ikei jak się nie mylę są za ok 6 zł wyższe lub takie same :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale tak mi się podobały że i tak wzięłam; ( a dziwne bo makro to hurtownia, więc powinno być taniej; /

      Usuń
  3. Ulalal ale wielgachne zakupy, też mam podobnego Nikona D5200 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierałam między tymi dwoma modelami; )

      Usuń
  4. jejciu taki aparat mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości, widzę, że sporo nowości podobnych do moich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kubki, mam na biurku identyczny z Ikeii a w nim długopisy i ołówki :P ten rozświetlacz jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołówki trzymam w doniczkach z Ikei; )

      Usuń
  7. podobaja m isie kolory kubkow z ma kro :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości, a apartu zazdroszczę :) muszę się własnego dorobić ;)
    Też ostatnio kupiłam kurację Isana, mam też ten filtr i zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń