poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Sylveco łagodzący krem pod oczy by Bella

Recenzja kosmetyków Sylveco ciąg dalszy. 
Dziś przybliżę Wam nieco postać łagodzącego kemu pod oczy :)
Opakowanie to butelka? z bardzo wygodnym atomizerem, który zapewnia sporą higienę przy nakładaniu, a poza tym pompka zapewnia wyciśnięcie produkty do ostatniej kropli :) co jest bardzo ekonomiczne. Mieści w sobie 30 ml produktu, czyli dość dużo jak na krem pod oczy :)
Do jego zadań należą: chronienie delikatnej skóry, zmniejszanie cieni oraz poprawianie sprężystości.
Zawiera: ekstrakt z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika łąkowego .
Kremik jest biały, dość rzadki ale to dobrze, bo nie obciąży naszej skóry wokół oczu. Wchłania się w kilka sekund nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy. Jak wiecie nie jestem jeszcze w wieku, gdzie dotyka mnie problem zmarszczek, natomiast mam ogromne worki pod oczami i to do tego stopnia, że gdy poszłam do szkoły bez makijażu to nauczyciele wysłali mnie z powrotem do domu, bo " byłam chora". Zależało mi na kremie który będzie lekki, na tyle żeby nie przyśpieszać procesu starzenia się skóry. Wiem, że żaden krem nie spowoduje tego teraz, natomiast gdybym teraz ich używała, to za parę lat plułabym sobie w brodę, bo przyśpieszyłabym powstanie zmarszczek a tego raczej chcę uniknąć. Ten krem jest bardzo leciutki, ja nie czuję, że w ogóle mam go na skórze, jednak cudownie działa na moją opuchliznę pod oczami oraz cienie. .Świetnie łagodzi delikatną skórę pod oczami, tak że w parę minut opuchlizna znika, cienie także są mniej widoczne, a to cieszy mnie najbardziej, bo nie wyglądam jak zombie. 
Cena tego kremu to około 29 zł
Moja ocena: 5/5 - na pewno na długi czas się zaprzyjaźniliśmy. 
Co wy o nim sądzicie? Używałyście go? 
Bella

14 komentarzy:

  1. Zaczęłam go nie dawno stosować, wstępnie się mogę z Tobą zgodzić, że krem szybko się wchłania jest lekki nie tłuści skóry. Co do dalszych spostrzeżeń? muszę mu dać trochę czasu by dać mu ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie miałam,obawiam się że mógłby być dla mnie zbyt lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam i chyba szybko nie zacznę, bo nie mam dostępu do kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, jakby u mnie się sprawdził. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonało mnie to, że po nim nie będę wyglądała jak zombie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę tak wyglądałam bez make-up'u. Biała skóra, czarne włosy i fioletowa skóra wokół oczu :)

      Usuń
  6. Chętnie przetestuje :) jak narazie używam żelu pod oczy z Flos Leku ale nie działa za dobrze więc muszę poszukać czegoś lepiej działającego ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sylveco ! :) mają naprawdę fantastyczne produkty i jeszcze żaden z nich mnie nie zawiódł !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie aż tak, bo pomadka peelingująca była kompletną pomyłką :)

      Usuń
  8. Czaję się na niego i wciąż zastanawiam,czy warto :)

    OdpowiedzUsuń