czwartek, 13 sierpnia 2015

OPI Katy Perry Collection by Bella

Dzisiaj pochwalę się Wam moim nowym nowym hiciorem jeśli chodzi o zdobienie paznokci !
Zakochałam się w nim od pierwszego użycia i właśnie pokażę wam mani, jaki zrobiłam przy pomocy tego cudeńka :) 
Lakiery jakich użyłam:
2 warstwy lakieru Rimmel by Rita Ora o numerze 878, który nazywa się Roll in the grass - recenzja tutaj. Solo na paznokciach wygląda tak: 
Po jego wyschnięciu nałożyłam jedną warstwę lakieru pękającego z firmy OPI Katy Perry Collection. Całość utrwaliłam top coat'em z Sally Hansen No Chip. Efekt ?

"Pękające paznokcie" podbijały blogosferę kilka ładnych sezonów temu. Moją miłością były także wtedy, niedawno sobie o nich przypomniałam i teraz goszczą u mnie baardzo często:)

Co do samego lakieru z OPI to nie mam żadnych zastrzeżeń. Robi to co ma robić, nie trzeba nakładać go dużo. Ma bardzo wygodny pędzelek. W buteleczce jest go naprawdę sporo, bo aż 15 ml. Data jego ważności od momentu otwarcia to 24 miesiące. Minusem może być jego cena oraz dostępność. Koszt takiej buteleczki to wydatek rzędu 40 zł, więc nie tak mało :/ Nie mam pojęcia gdzie można dostać te lakiery w Polsce. Mi przywozi je chrzestny bądź chłopka z UK. 
. Jedyne co mnie wkurza, to to, że nie mieści mi się do mojego organizera na lakiery i stoi obok ;) 
Ocena lakieru : 5/5 

Jak Wam się podobają takie pazurki ? 
Bella 

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam swojego czasu pękające lakiery :) ale 40zl bym nie wydała :( mani świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za pękającymi lakierami. Te z OPI widziałam za 4 czy 5 zł w Textil markecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. solo kolorek fajny, jednak te pękające lakiery jakos do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają lakiery pękające.. jeśli dobrze popękają. Niektóre to są "niby pękające" a pękną tak, że wygląda jakby były smugi po malowaniu. Efekt u Ciebie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś taki lakier z inglota, właśnie również czarny ;) używałam go namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny ten kolor z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pomaowane a ja nie umiem :(
    Oganizuję konkurs na moim blogu jeśli chcesz się przyłączyć to zapraszam:
    www.photographyismyexistence.blogspot.ie/2015/08/konkurs-od-photopassion-prizes-with.html/
    Życzę Tobie miłego i słonecznego weekendu!
    ~Photopassion

    OdpowiedzUsuń