wtorek, 4 sierpnia 2015

Niedziela dla Włosów by Bella

Hej dziś post z szybką Niedzielą dla Włosów.
Tym razem chciałam je "naprawić" po wizycie na basenie. Jak wiecie, a może i nie wiecie przez dziesięć lat trenowałam pływanie sportowe, więc ja nie jestem jedną z tych dziewczyn, które idą na basen i nie zanurzają głowy. W wodzie czuję się jak ryba i robię wszystko, skacze, nurkuje, ścigam się itp. A  że byłam na odkrytym częściowo basenie, to nie zakładałam czepka. Spróbujcie iść na basen i przepłynąć 100 metrów zmiennym bez czepka : ) Głowę chce urwać, więc co chwila kok się rozpadał i ja szarpałam te mokre włosy, żeby upiąć je ponownie :) Po trzech godzinach zabaw w Aqua Parku, miałam na głowie sianko :) 
Więc naprawianie zaczęłam od nałożenia na noc: 
Rozcieńczoną z wodą glicerynę, a na to olej z Babydream. - Musiałam go wykończyć, a całkiem fajnie się sprawdzał.Poszłam tak spać. Rano tradycyjnie na włosach nic nie było, więc na około dziesięć minut nałożyłam na nie naftę. 
Umyłam włosy szamponem z Sylveco. Jednak naftę jest bardzo ciężko z włosów zmyć, wiec nałożyłam maskę glisskur i ponownie nałożyłam balsam myjący z Sylveco ( takie podrasowane OMO ). Odsączyłam włosy w ręcznik i nałożyłam maseczkę z biovax'u do włosów suchych. Nosiłam ją pod czepkiem i ręcznikiem przez jakieś 40 minut. Następnie zmyłam chłodną wodą. 
Powgniatałam we włosy płukankę z YR - wtedy działa o niebo lepiej :) Odrobinę maseczki z Isany nałożyłam - wgniotłam mniej więcej od ucha w dół, a w końce wtarłam taką odżywkę z Artexo :) 
Włosy wyjątkowo wysuszyłam dyfuzorem, oczywiście chłodnym nawiewem. 
Włosy są niesamowicie kręcone! Muszę przyznać, że kręcą się coraz bardziej. Nie użyłam żadnej odżywki do kręcenia, a ni nic z tych rzeczy, a loczki wyszły cudne :) Włosy są na pewno w lepszym stanie. Jednak mniej niż w tamtym tygodniu, gdy użyłam olejku kokosowego i kremu. Jednak dziś prezentują się ładnej :) Nie puszą się jakoś bardzo - tak standardowo jak na nie. ładnie się błyszczą i są mięciutkie :) 
Jak Wam poszła NDW ? 
Bella  

9 komentarzy:

  1. Jakie piękne! Płukankę YR bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy, nie słyszałam o stosowaniu oleju z babydream na włosy, będę musiała się pokusić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy bardzo ładne:) Olej z BD hmmm ciekawy)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddaj mi te włosy, jakie piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne błyszczące loki <3 Widać, że taka złożona pielęgnacja bardzo im służy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękne włosy własnie o takich marzę ten kolor i długośc i skręt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz piękne włosy! Gęste i ładnie się błyszczą. :-)

    OdpowiedzUsuń