niedziela, 23 sierpnia 2015

LA LUXE Paris czarny lakier do paznokci by Bella

Hej dziś znowu przychodzę do Was z nowym lakierem i przy okazji całym manicure'm :) 
Tym razem w ruch poszły:
LA LUXE Paris- czarny lakier do paznokci, który upolowałam niedawno w biedronce. Ostatnio mam jakąś fazę na czarne lakiery do paznokci :)  
Lakier ma bardzo zgrabną buteleczkę, która mieści w sobie 10 ml lakieru. Data przydatności od momentu otwarcia to 12 miesięcy, zaś cena to około 3-5 zł ( nie pamiętam, ale więcej za niego nie dałam). Jest mocno kryjący, już przy dwóch warstwach krycie było idealne. Nie zabarwił mi płytki paznokcia - nie nakładam odżywki, ani nic pod lakier. Nie podoba mi się pędzelek, dość ciężko mi się nim operowało. Jest taki bezkształtny :/ Lakier wysechł naprawdę w  ekspresowym  tempie :) 
Co powstało z połączenia tych dwóch kolorków na moich paznokciach ?
Mi się efekt niesamowicie podoba, ale być może dla tego, że od zawsze mam bzika, na punkcie połączenia koloru czarnego i różowego (mam nawet pokój w takich kolorach). Całość utrwaliłam top coat'em  z Sally Hansen No Chip. Muszę przyznać, że lakier z Golden Rose w kolorze 48, którego recenzję znajdziecie tutaj, trzymał się o wiele dłużej. Na czarnych paznokciach starte końcówki było widać już na drugi dzień. Całość trzymała się cztery dni i wtedy już musiałam zmyć paznokcie, choć te różowe wyglądały nadal świetnie :/ 
Moja ocena lakieru: 4/5 
Świetna cena, dostępność, kolor i czas schnięcia. Szkoda tylko, że dość krótko się trzyma na paznokciach. 

Jak Wam się podoba takie zestawienie? Co sądzicie o samym czarnym lakierze ? 

7 komentarzy:

  1. Ja bym się chyba na czarny na paznokciach nie zdecydowała. Z tej dwójki wybieram róż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zestawienie kolorów, ja bardzo rzadko używam czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nigdy nie miałam czarnego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno cena tego lakieru jest bardzo korzystna :), ja ostatnio już nie maluję paznokci klasycznymi lakierami tylko mam hybrydowe, co zdecydowanie ułatwia mi życie ;D. Wystarczy, że pójdę do kosmetyczki raz na 3-4tyg. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory, podoba mi się takie połączenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię czarnego koloru u siebie :)

    OdpowiedzUsuń