środa, 26 sierpnia 2015

Catrice - Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel by Bella

Przyszła pora na recenzję żelu do brwi od Catrice. 
( na zdjęciu kolor wyszedł zdecydowanie jaśniejszy niż jest na żywo)
Opakowanie jest niemalże identyczne jak w przypadku maskar, mieści w sobie 6,5 ml produktu. Żel jest dobry do użycia tylko sześć miesięcy o momentu otwarcia. Szczoteczka jest bardzo prosta, według mnie lepiej by się sprawdziła gdyby była spiralna, bądź była krótsza, bo w takim wydaniu łatwo sobie nią pobrudzić okolice brwi. Mimo wszystko naprawdę szybko się nanosi produkt. Nie uzyskamy tym produktem efektu mocno wyrysowanych brwi. Żel świetnie się sprawdza gdy chcemy je delikatnie optycznie zagęścić i ujarzmić. Zaletą produktu jest to, że żel zastyga na włoskach i nic nie jest go wstanie stamtąd ruszyć w ciągu dnia, jednak robi to na tyle naturalnie, że nie wygląda to sztucznie. W produkcie zatopione są mikrowłókna, które świetnie zagęszczają nam brewki, jednak często też zostają w takich miejscach, gdzie są one nam najmniej potrzebne. Ja używałam tego produktu solo, gdy się śpieszyłam. Dwa przeciągnięcia szczoteczką po brwiach, chwilkę czekałam i na przykład malowałam w tym czasie rzęsy, przeczesywałam brwi czystą spiralką i gotowe. Gdy miałam więcej czasu i chciałam mocno podkreślić moje brwi, to najpierw nakładałam kredkę, a później ten żel. Efekt był naprawdę świetny, jednak nie spodobałby się on każdemu bo był bardzo mocny. Szkoda, że ten produkt występuje tylko w jednym kolorze, bo nie każdemu on będzie pasował. Nie jest bardzo ciepły, ale nie jest również chłodny - taki średniaczek. Z jednej strony to dobrze, bo pasował mi gdy miałam brązowe włosy, ale nie wygląda też źle teraz gdy mam czarne włosięta :)

(zdjęcie z produktem solo na brwiach) 
Mi się ten produkt bardzo podoba. Zarówno stosowany solo, w dni w które nie mam na nic czasu, jak i wtedy gdy poświęcam im więcej czasu i bawię się kredką oraz tym żelem. 
Jego cena to około 15 zł w drogerii Natura. 
Teraz pytanie do Was: Znacie jakiś produkt podobny do tego który ma kolor czarny, grafitowo szary, bądź na prawdę ciemno brązowoczarny ? 
Moja ocena: 3,5/5 - sam produkt świetny. Zmieniłabym w nim szczoteczkę i na pewno poszerzyła game kolorów! 

Jak Wam się podoba znacie go ? 
Bella 

8 komentarzy:

  1. ja do brwi używam tylko color tattoo, nie znam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny z eveline i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie slyszalam o tym zelu, jestem blondynka i mam ciemne brwi i nie podkreslam ich bardziej bo bym zle wygladala
    zapraszam na glosowanie wszelkie informacje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja podkreślam swoje brwi żelem z L'Oreal ;)
    ma fajną szczoteczkę, nadaje kolor (są 3 wersje kolorystyczne, w tym jednak transparentna) i super trzyma brwi na swoim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tylko ten z eveline póki co, ale rzadko stosuje ;) u Ciebie bardzo fajny efekt jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń