środa, 19 sierpnia 2015

BeGlossy sierpień by Bella

Hej dziś naprawdę szybciutki post, bo jestem w trakcie pakowania się na wakacje, więc przechodzę do rzeczy. Wczoraj zawitał do mnie kurier i wręczył mi sierpniowe pudełeczko beglossy :)
Trafiło mi się pudełeczko Fresh
A oto zawartość:
Faramona Tutti Frutti peeling do ciała kiwi i karambola. - Pełen produkt to 100 ml i też taki znalazł się w pudełku,a jego cena to 3,57 zł
Carmex balsam do ust w tubce o smaku miętowym - pełen produkt, czyli 10 g - 10,49 zł 
Organique kula do kąpieli Grecka - nawet nie wiecie jak to świetnie pachnie! - jej gramatura to 170 g, a cena takiej kuli to 14,90 zł 
Dermo Pharma płatki kompres 4D z ekstraktem z ogórka - sama bym pewnie tego nie kupiła, ale chętnie przetestuję :) - pełen produkt to 6, 80 zł
Aussie Miracle Dry Shampoo Aussome Volume - jego cena to 24,99 zł i ostatnio miałam go kupić, więc japa mi się cieszy :)
Sanase winoterapia - krem pod oczy - redukujący cienie pod oczami.  - jego cena to 128 zł z czego niesamowicie się cieszę, bo sama bym sobie nie kupiła :)

Pudełeczko niesamowicie intensywnie pachniało i nadal pachnie mimo, że jest puste od 24h. Wszystkie produkty na pewno wykorzystam i ogólnie jestem zachwycona pudełeczkiem jak chyba jeszcze nigdy !
Co wy o nim sądzicie ? 
Bella



15 komentarzy:

  1. Krem pod oczy warty wypróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem działania tego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pudełko bardzo średnie, jedynie suchy szampon i krem pod oczy ciekawe ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajnie się to pudełeczko prezentuje :) miałam tą kulę Organique, ma cudowny zapach :) po kolonialnej, moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. suchy szampon z aussie ma dobre opinie także też bym się cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuli do kąpieli jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się mega podoba, ale narazie czekam na następny JoyBox i wtedy zamówię, choc beglossy tez kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę suchy szampon? Muszę w końcu wypróbować jakiś produkt z tej firmy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!i like your blog , maybe you would like to follow each other? let me know and i follow you back! kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta zawartość w porównaniu do ostatnich jest świetna :)ciekawa jestem tego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie kupiłam żadnego pudełka choć zawsze namiętnie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zawartość tego pudełka, bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń