poniedziałek, 13 lipca 2015

Zwariowane Smoky Eye by Bella

Kiedyś przy okazji jakiejś imprezy na którą ja nie szłam, malowałam koleżanki. I były zachwycone makijażem jaki miała jedna z nich, więc postanowiłam odtworzyć ten makijaż i dodać parę trików, których się w między czasie nauczyłam :)
Produkty jakich użyłam:
Jako bazę nałożyłam cień w kremie 40- Permanent Taupe
Załamanie powieki zbudowałam tymi dwoma kolorami z palety MUR Essential Mattes
Pod łuk brwiowy nałożyłam najjaśniejszy cień z palety MUR What you waiting for?, Efekt Smoky eye zbudowałam przy pomocy ciemniejszego cienia, którym budowałam załamanie oraz najciemniejszego brązu z paletki Rimmel 002 Smokey Brun, w kącik oka nałożyłam najjaśniejszy cieć z paletki Rimmel 009 Urban Beach. 
Na środek górnej powieki ruchomej nałożyłam ten piękny turkus z Kobo o numerze 151, na dolną powiekę nałożyłam cielistą kredkę z Manharranu 51D i ją roztarłam, a następnie od wewnętrznego kącika w kierunku zewnętrznego nałożyłam róż z Kobo o numerze 148. Od środka do zewnętrznego kącika przyciemniłam dolną powiekę  tym ciemnym brązem z paletki Rimmel. Oczywiście wszystko na bieżąco rozcierałam. Przy pomocy duraline i tego cienia Rimmel, utworzyłam bardzo cienką linię nad górną linią rzęs, aby ją nieco zagęścić.  Na linię wodną, nałożyłam kredkę z Rimmel o numerze 004 i nazwie Black Brown. Rzęsy wy tuszowałam maskarą z Miss Sporty- Studio Lash 3D. 
Podkład jakiego użyłam to Mac face and body foundation w kolorze N1, przypudrowałam to pudrem Stay Matte w kolorze transparentnym. Do konturowania posłużyły mi dwa bronzery z Kobo o numerach 308 i 311, róż jakiego użyłam to Mac w kolorze well dressed, a rozświetlacz, którym  rozświetliłam szczyty kości policzkowych, nos oraz łuk kupidyna to my Secret o nazwie Princess Dream. Brwi uzupełniłam kredką z Kobo o numerze 301, a usta pomalowałam pomadką z Rimmel'a z serii Kate w kolorze 33.

Naprawdę nie miałam pojęcia, że tak ciężko będzie napisać makijażowego posta. Jak bym się nie starała to i tak w 100% nie przekażę, Wam tego co zrobiłam :) Jak Wam się podoba, takie kolorowe smoky eye? Nikt by w tym na co dzień nie chodził, ale na imprezy ? 
Bella

11 komentarzy:

  1. mi sie obłednie podba taki makijaż a wyobraz sobie mi jakos nie pasuje albo nie umiem sobie odpowiednio zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda :) Ja jednak chyba nie mam odwagi na inne kolory niż brązy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imprezę jak najbardziej! :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, podoba mi się ten makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń