piątek, 10 lipca 2015

Zakupy Czerwca cz.II ... by Bella

Jakże mogło być inaczej ? Zapraszam Was na kolejne zakupy! :)
Zakup z którego jestem najbardziej zadowolona czyli pędzle :)
Od lewej : Makeup Revolution E103 - pędzelek do blendowania - wzięłam go żeby dobić do darmowej wysyłki :) KAVAI nr 22 - do podkładu, KAVAI nr 21 - pędzel do konturowania, obecnie moja największa duma :) KAVAi nr 87 - ponownie pędzel do rozcierania. Doszliśmy już do tego momentu gdy mogę powiedzieć - tak mam już pełną kolekcję, posiadam wszystkie rodzaje pędzli. Więc większość z Was mogłaby pomyśleć, że więcej nie kupię... Nie ma mowy, apetyt rośnie w miarę jedzenia! Teraz pragnę 217 z Mac'a :) wszystkie kosztowały 105 zł 
Bibułki matujące z Essence - jest lato, więc na pewno się przydadzą! Zdajecie sobie sprawę jak ciężko jest kupić czarną kredkę do brwi ? Ja nie wiem, czy producenci nie wpadli na to, że ktoś może mieć czarne włosy?! Żaden brąz aktualnie nie wygląda dobrze na moich brwiach, nie ważne czy ciepły czy zimny po prostu wychodzi wiewiórka :/ Dopiero w szafie Kobo dorwałam kredkę o nazwie 301 Black - Dziękuję i oddaje pokłony dla Kobo, za jej wyprodukowanie! - 13 zł 
Alterra - maska do włosów z granatem - mój stały ulubieniec, może się w końcu pokuszę o napisanie jej recenzji. ok. 10 zł
Nivea - odżywka do włosów farbowanych, odpowiednik long reapir dla włosów farbowany - teraz działa tak jak dawniej tamta. ok. 10 zł
Kolejne opakowanie Casting Creme Gloss 210 granatowa czerń. ok. 28 zł
Marion - olejki orientalne - macadamia i dzika róża. ok. 7 zł 
Doszłam do wniosku, że podobam się sobie w czerni i zdecydowałam się na farbę, nie szamponetkę itp. Na razie będę farbować L'orealem - bo ten kolor odpowiada mi najbardziej ( niebieskie refleksy), jednak dostałam się do jednego z najlepszych liceum w moim mieście na profil biologiczno-chemiczny i już na zebraniu poinformowano nas o "zakazie farbowania włosów", więc pod koniec wakacji zafarbuję je tymi farbami, bo dadzą mi bardziej naturalny efekt :) szt/ 19 zł 
Zdecydowałam się też na zakup matującego fluidu z filtrem 50z Sun Ozon - czyli po prostu filtr, który matuje ok, 9zł :)
Jestem w fazie chudnięcia, więc kupiłam nowe spodnie, w moim rozmiarze. Na razie nie robię wielkiego BUM na zakupy,  bo nie przywiązuję się zbytnio do tego rozmiaru i dopiero jak osiągnę moje wymarzone 52-53 kg kupię sobie wszystko w moim rozmiarze, a teraz kupuję rzeczy żeby mi z tyłka nie zlatywały, tak jak to było przy okazji balu .( przymierzyłam sukienkę dzień przed balem gimnazjalnym i dosłownie ze mnie zleciała - biegiem do sklepu po nową hehehe) - spodnie New Yorker - 129, 95zł  
Oczywiście nie zrobiłam zdjęcia sukience, więc wstawiam zdjęcie z balu :) Które nie oddaje tego pięknego wzoru:
Nie mam pojęcia jak ten sklep się nazywa (okoliczny butik) - ale mają przecudowne ciuchy, często tam coś kupujemy z mamą a nigdy nie wiem jak sie nazywa :/ 199zł 
Wstawiłam Wam zdjęcie z internetu, bo a) już je ubrudziłam, b) nie umiałam uchwycić koloru. - Zakup lata sandałki z Venezii - są cudowne, wygodne, nie wysokie (10cm), ale noga już wygląda  lepiej niż na płaskim, skórzane i na przecenie wyrwałam je za 189 zł :) - z 279! 
To by było na tyle z moich zakupów ostatnich 2-3 tygodni. Wszystkie rzeczy były przemyślane, więc wyjątkowo jestem zadowolona :) 

Jak wam sie podobają moje zakupy ? Co wy upolowałyście ostatnio ?  

16 komentarzy:

  1. sporo nowości, buty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka śliczna :) a 10cm to dla mnie bardzo dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wzór na sukience :)
    Lubię farby casting, a filtr sun ozon zamierzam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, ja dzis farbuje syossem tym samym :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bibułki essence i tą maskę z Alterry ;)
    Obserwuję ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great post, have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kavai 21 chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy kupiłaś :), pędzelki Kavai mam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Duże zakupy, jak to kobieta :P
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również ostatnio zaopatrzyłam się w zapas pędzli :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę pędzelki! Ja też muszę skompletować swoje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy wzór na sukience wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3

    zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czarnych kredek do brwi nie używam, ale faktycznie nie widziałam jeszcze takiego koloru w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń