niedziela, 19 lipca 2015

Rival de Loop - żel do mycia twarzy by Bella

Dziś o cudeńku na wyjątkowe okazje... 
Rival de Loop - żel do mycia twarzy z wyciągiem z miłorzębu japońskiego oraz ogórków. Opakowanie to spora tubka wykonana z miękkiego plastiku, jednak bardzo porządnego. Zamykana jest na "klik", które  niestety sprawia problemy i często nie chce się zamknąć :/ Opakowanie mieście w sobie 150 ml żelu,a data przydatności produktu to 12 miesięcy od momentu otwarcia. 
Żel jest jasnoniebieskiego koloru. Pachnie dość chemicznie, jednak nie podrażnia mnie. Konsystencja jest bardzo treściwa, przez co produkt jest bardzo wydajny!
Jak wiecie, a może i nie wiecie jestem fanką zmywania makijażu dwu etapowo. Najpierw płynem do demakijażu bądź micelarnym, a następnie jakimś żelem. Jednak raz na jakiś czas zdarzają się takie wyjątkowe sytuacje (impreza, wesele itp.) kiedy wpadamy do domu lewie żywi i ostatnie o czym myślimy, to długa wieczorna pielęgnacja twarzy. Wtedy ten przyjemniaczek jest idealny! Wierzcie mi, że nie ma takiego makijażu którego ten produkt nie zmyje w kilka sekund ! W mgnieniu oka zmywa wszyściutko :) 
Jednocześnie nie przesusza mojej twarzy. Nie używam jednak tego produktu regularnie ponieważ na dłuższą metę się nie sprawdzał. Zapychał mnie. Więc trzymam go w łazience na takie ekstremalne przypadki, gdy zmywam makijaż tym żelem i nie robię nic poza tym, a rano chce się obudzić w miarę dobrze nawilżoną buzią bez przesuszenia czy jakiegoś nie przyjaciela.  Zdecydowanie wolę zmyć najpierw oczy wacikiem, bo mam wrażenie, że nie potrzebnie jest brudzić twarz maskarą podczas zmywania, no i umówmy się że takie zmywanie makijażu "na raz" nie wygląda zbyt atrakcyjnie ... :/ 

Moja ocena:
Produkt do zastosowania raz na jakiś czas: 5/5 
Do codziennego użytku 2,5/5 

Miałyście go ? A Wy jak zmywacie makijaż ?
Bella

10 komentarzy:

  1. ja używam płynu micelarnego do demakijażu :) tej marce nie ufam, bo ich maseczka poparzyła mi twarz..

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz miałam go ale szału nie robił

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, na razie używam z Delii i jestem zadowolona z działania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym momencie zmieniłam piankę Biodermy na piankę Skinfood, obie świetnie usuwają makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie by zrobil krzywde niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam tylko krem pod oczy i byl nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i całkiem lubiłam, bo mnie nie zapychał :)

    OdpowiedzUsuń