sobota, 25 lipca 2015

Rimmel Salon Pro Kate by Bella

Jako, że mamy wakacje wreszcie mogę sobie malować paznokcie kolorowymi lakierami. W mojej szkole obowiązywał absolutny zakaz malowania paznokci, więc tym bardziej doceniam teraz to że mogę :)
Dziś na świecznik idzie lakier z firmy Rimmel Salon Pro z serii Kate w kolorze 227 New Romantic
Jest to lakier, który moim zdaniem świetnie się sprawdzi do French'a. Na zdjęciu widzicie krycie jakie uzyskałam przy nałożeniu UWAGA 4 warstw i jak widać, nadal były prześwity... Nie nakładałam kolejnej, bo bałam się, że będzie schodził płatami :/ Ogólnie taki efekt był już dla mnie do zaakceptowania. Na szczęście szybko schnie, bo po nałożeniu Top Coat'u z Sally Hansen - No Chip (który nota bene jest bardzo nie fajny), wysechł w około 20 minut. Czyli standardowo. Nie musiała wkładać rąk do lodówki, zamrażalki czy wody z lodem, więc to działa na jego korzyść. Niestety na kilku paznokciach bardzo nie ładnie "zbąblował". Pojawiły się pęcherzyki z powietrzem, które pękły i powstały malutkie dziurki bez lakieru ;/
Z jednej strony mnie to nie dziwi, bo który lakier przy tylu warstwach by tak nie zrobił ? Jednak skoro nie krył, to nie jest to w żaden sposób moja wina. Trzymał się bardo standardowo, czyli około 4 dni. Lubię ten kolor, więc będę sięgać po ten lakier, jednak jeśli ktoś perfekcjonistą to nawet nie ma po co go kupować.   
 Opakowanie to bardzo charakterystyczny dla Rimmel'a słoiczek, który swoją drogą nadal urzeka moje serce :) Mieści w sobie 12ml lakieru do paznokci, a jego termin ważności od momentu otwarcia to 30 miesięcy. 

Pędzel standardowy, bardzo wygodnie się nim pracuje. Lakier absolutnie się nie smuży. Może i nie kryje dobrze jednak nawet z jedną czy dwiema warstwami wygląda estetycznie, bo bez żadnych smug. 
Lakier kosztuje około 19 zł
Moja ocena: 3,5/5 - nie jest zły, ale też nierewelacyjny. Bardzo odpowiada mi kolor oraz szybkie schnięcie. 

A Wam jak się podoba. Dajcie znać czy inne kolory z tej serii też tak słabo kryją. 
Bella 

13 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnego lakieru z rimmela więc trudno powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest bardzo ładny, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale oszalałabym, gdybym musiała tyle czasu siedzieć i czekać aż te wszystkie warstwy wyschną ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ładny, szkoda ,że robi bąbelki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilość warstw trochę odstrasza..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, idealny na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorem jeden z moich ulubionych ale masz śliczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat z tej seri z rimmela nie miałam żadnego lakieru tylko tą serię rity ory także nie wiem jak z jakością innych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest ładny, ale te 4 warstwy troszkę przerażają :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam lakiery tej marki, więc się nie wypowiem, jak z kryciem. Ale zazdroszczę ładnych paznokci.

    OdpowiedzUsuń