czwartek, 16 lipca 2015

Rimmel Rita Ora... by Bella

Hej dzisiaj szybciutki post z recenzją lakieru do paznokci Rimmel by Rita Ora
Ten piękny turkus to numerek 878 o nazwie Roll in the grass. Opakowanie standardowo szklane, pędzelek dość klasyczny, chociaż może minimalnie szerszy. W słoiczku mieści się 8 ml lakieru z datą przydatności od momentu otwarcie 30 miesięcy. 
Krycie oceniam jako świetne! Naprawdę się zastanawiałam czy nakładać drugą warstwę, bo efekt był już do zaakceptowania już po pierwszej! Dla pewności nałożyłam drugą i nie żałuję, bo krycie jest idealne! Schnie również bardzo przyzwoicie - jeden filmik i po krzyku, czyli jakieś 10- 13 minut i był już całkowicie suchy. Delikatnie podkreśla nierówności płytki paznokcia, ale baza załatwi sprawę. Trwałość również bardzo mnie zaskoczyła! nie nałożyłam Top Coat'u - bo mi się skończyły wszystkie na raz i zostałam bez, a lakier w stanie dobrym trzymał się 4 dni. Dziś jest dzień piąty i już go zmyję, gdyż końcówki są już mocno pozdzierane, a że mam czas to pomaluję je sobie od nowa, chociaż gdybym się uparła to i dzisiaj bym go jeszcze mogła nosić. 
Podsumowując jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona tym lakierem. Nie dość, że kolor jest przepiękny to i trwałość powala na kolana. Przy następnej wizycie w Rossmannie przyjrzę się pozostałym kolorom, bo jestem naprawdę mile zaskoczona zwłaszcza za dość nie wygórowaną cenę - około 10- 12 zł. 
Moja ocena: 5/5 

Jak Wam się podoba? Może macie jakiś lakier z tej serii i go polecacie ? 
Bella 

14 komentarzy:

  1. Piękny kolor, błękity i turkusy świetnie sprawdzają się latem :) nie mam żadnego lakieru z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wygląda ten kolor no i pazurki maja kształt pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mięta :) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie wiosenne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery! Piękny morski kolorek <3

    Całuje!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń