piątek, 3 lipca 2015

Pomadka odżywcza z peelingiem od Sylveco by Bella

Dziś przychodzę do Was z recenzją rozsławionej pomadki odżywczej z peelingiem marki Sylveco
Producent zapewnia nas o naturalnej regeneracji ust: spękanych, przesuszonych i wrażliwych. 
Skład jest naprawdę świetny, zresztą składy wszystkich produktów tej marki są w 100% naturalne. 
Opakowanie standardowe dla pomadek, plastikowe wykonane z dobrego jakościowo plastiku - nie pęka. Produkt zapakowany jest dodatkowo w kartonik (już go nie mam, więc nie pokażę). 
Na czym polega fenomen tej pomadki? 
Na zatopionych w niej drobinkach cukru, które mają peelingować nasze usta. Pomysł fajny, chociaż chyba nie autorski z tego co wiem, jednak wykonanie dużo słabsze. Zaczęłam jej używać w Maju, gdy nie było zbyt ciepło. Wtedy pomadka kaleczyła moje usta, nie było mowy nawet o nałożeniu jej na popękane usta, bo dosłownie zahaczała o skórki i je rozrywała. Gdy usta nie były uszkodzone spisywała się super, sunęła po nich i delikatnie je złuszczała pozostawiając mało przyjemne drobinki na ustach, ale taki w końcu jej zamysł. Teraz z kolei pomadka zupełnie się stopiła i pozostawia na ustach jedynie roztopiony cukier :/ Odcięłam około 0,5 cm i z powrotem jest twarda, ale tylko do momentu kontaktu z ciepłymi ustami :( 
Osobiście uważam, że ta pomadka to pomyłka i mimo dobrego składu i stosunkowo niewygórowanej ceny, bo około 10zł, sprawdza się naprawdę kiepsko. Nawilżenie jest minimalne, a co ważniejsze krótkotrwałe.
 Ja na pewno nie kupię jej ponownie, bo mi się w ogóle nie sprawdziła.

Moja ocena: 2/5 - dwa punkty za skład i to tyle :/ 

Miałyście ją? 
Bella

14 komentarzy:

  1. różne opinie można o niej przeczytać.. kwestia ust chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdym produktem tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona! Zimą miałam popękane i wysuszone usta, sama zastanawiałam się, czy mi ich nie uszkodzi. Jednak dała radę i uratowała wargi :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że chociaż tobie się sprawdziła; )

      Usuń
  4. Muszę ją w końcu dorwać, do tej pory używam tylko zwykłych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja wolę, właśnie te zwykłe! ;)

      Usuń
  5. slabo:( a ja czytałam wczesniej ze taka rewelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze, ale czytałam o niej pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  7. mialem ją .. trochę mało higieniczne rozwiązanie ale działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeznaczona jest dla jednej osoby, więc nie wiem czy nie higieniczne. Bakterie mamy cały czas te same; ) do słoiczka z kolei wkładamy palce, więc nie ma rozwiązania idealnego; )

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię masełka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusiła mnie jakiś czas temu ale jakoś ciągle mi umykała podczas kolejnych zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma różne opinie :)ale mimo to mnie kusi :)szkoda że się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń