sobota, 4 lipca 2015

Naturalny oliwkowy krem z Ziaji by Bella

Ostatnio pokazałam Wam bubelek i niestety dzisiaj zrobię dokładnie to samo ... ostatnio trafiam na bardzo felerne produkty ;/ 
Naturalny krem oliwkowy z Ziaji przeznaczony do cery suchej i normalnej. 
Opakowanie mieści w sobie 50 ml produktu, wykonane jest z zielonego plastiku - bardzo estetyczny mały słoiczek. Wydobywanie z niego produktu nie jest żadną filozofią. Opakowanie jest szczelne, a sreberko, które zobaczyłam po odkręceniu słoiczka upewniło mnie, że kremik był nieotwierany. Konsystencja bardzo gęsta, przez co miałam nie mały kłopot z tym, aby go rozsmarować. Zapach bardzo neutralny. Krem stosowany na dzień to kompletna porażka w moim przypadku. Tłusta powłoczka, to stwierdzenie bardzo nie adekwatne do tego jaka ogromna warstwa tego kremu się nie wchłaniała. Nie ważne ile bym go nie nałożyła i tak świeciłam się jakbym wysmarowała sobie twarz wazeliną. Absolutnie nie nadaje się do używania pod makijaż ponieważ podkład się waży. Próbowałam użyć samego pudru, aby spróbować go zmatowić - nie ma mowy, wszystko brudne, tłuste i świecące ...  Wymęczyłam to opakowanie używając go na noc, a i tam się nie sprawdził rewelacyjnie. Co prawda bardzo nawilżał moją suchą skórę i pomagał jej w regeneracji, ale przy okazji wszystko brudził- poduszka, koc, kołdra, wlosy...wszystko. Kupiłam go po mojej bardzo przyjemnej przygodzie z kremami z serii liście manuka, niestety ten okazał się porażką.  

Dostępność: Natura, Rossmann
Cena: około 10- 12 zł
Moja ocena: 2/5 - nawilżał, ale ilość szkód jakie powodował zdecydowały o ocenie. 

Miałyście go? A może zastanawiacie się nad jego zakupem  ?
Bella

8 komentarzy:

  1. Ja co prawda nie kładłam go na całą twarz w celach nawilżenia, za to używałam go podczas farbowania włosów m.in. na uszy. Dzięki niemu uniknęłam plam po farbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go tak użyłam i wcale mi się nie sprawdził xD

      Usuń
  2. ten miałam i lubiłam, nie miałam z nim problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę tego kremiku, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry i niedrogi krem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale ostatnio kosmetyków ziaji po prostu unikam, jakoś się u mnie nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama ma bardzo suchą skórę i lubi ten krem. Ja natomiast nie mogę go używać - zapycha i potwornie mnie po nim wysypuje :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej linii, choć generalnie kosmetyki Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń