środa, 1 lipca 2015

Moje letnie paznokcie - ciemniejsza propozycja by Bella

Dziś szybciutki post z moją propozycją manicure. Uwielbiam ciemne kolory na paznokciach, jednak mamy lato i wszyscy preferujemy jasne kolorki. Ja również wybieram te świeższe i kolorowe lakiery, jednak czasem tęsknie za moimi ciemnymi pazurami, więc połączyłam obydwa, a wszyło takie coś :) 
Od dłuższego czasu noszę jasno różowe paznokcie (lakier z Golden Rose recenzja tutaj), a w okresie zimy i jesieni katuję ten lakier, nie wiem które to moje opakowanie, ale naprawdę któreś z rzędu. Uwielbiam ten kolor bo jest chodny, ale nie trupi. Czego użyłam? 
Astor Perfect Stay - Gel Shine numer 504 You are gey-t - uwielbiam kolor, uwielbiam konsystencję - niby gęsta, a jednak bardzo dobrze się nią pracuje. Lakier utrzymuje się na moich paznokciach około 7 dni, co jest jak na mnie naprawdę bardzo długo. Do pełnego krycia potrzeba 2-3 warstw.
Kolorowy paznokieć to Lovely - Baltic Sand - są to same drobinki. Nie niebieski lakier z zatopionymi drobinkami, a przezroczysty lakier z niebieskimi drobinkami, jest ich na tyle dużo, że przy trzech warstwach uzyskujemy pełne krycie. Raczej nie nadaje się do ozdobienia  paznokcia z innym lakierem, bo jest za mocno kryjący nawet przy jednej warstwie :)
Na sam koniec użyłam top coat'u z Golden Rose- Quick Dry - Kiedyś moja mama pomalowała nim świeżo pomalowane czerwone paznokcie i zafarbował :/ Ale nadal świetnie działa, paznokcie ślicznie się błyszczą po jego użyciu :) 

Jak Wam się podoba? Co wy nosicie w okresie letnim ?
Bella

9 komentarzy:

  1. Ja ostatnio maluję paznokcie neonkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej latem noszę jasne kolory, ale to też zależy od pogody, która wpływa na nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czasem pozwalam sobie na coś ciemniejszego latem, ale dopiero jakiś czas temu przekonałam się do jasnych pazurków i jestem zakręcona na tym punkcie :D
    fajnie się prezentuje ten z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne paznokietki :) mam ten lakier z niebieskimi drobinkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny manicure :) ja latem noszę lakiery holograficzne, pięknie błyszczą w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny masz kształt pazurków a kolorki na lato wole jasne :)

    OdpowiedzUsuń