środa, 22 lipca 2015

Lipcowe pudełko beGLOSSY by Bella

W piątek zawitał do mnie kurier z lipcowym pudełeczkiem beGlossy, czas na napisanie posta znalazłam dopiero dziś - ważne, że w ogóle znalazłam :) Przepraszam od razu za jakość zdjęć, ale robiłam je od razu po otworzeniu pudełeczka i byłam podekscytowana ;)
Pudełeczko tradycyjnie jest różowe i prze ślicznie zapakowane :) A oto zawartość:
Pudełeczko jest strzałem w dziesiątkę! Przysięgam Wam, że trzy z tych sześciu produktów miałam na liście zakupowej! 
To są dwa produkty, które cieszą mnie najbardziej! 
Mineralny puder matujący od Annabelle Minerals - w pudełeczku znajduje się próbka 1g, która wygląda bardzo niepozornie, a ja używam go od tego piątku i go praktycznie nie ubyło ! 
Spray intensywnie nawilżający od Artego - znalazłam pełne opakowanie tego produktu czyli 20 ml. Na razie czeka, aż wykończę olejki z Mariona i wtedy przyjdzie jego kolej. Mam nadzieję, że sprawdzi się do zabezpieczania  końcówek moich włosów. 
Vichy Purete Thermal - płyn micelarny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry 3w1 - na wakacje jak znalazł, bo jego pojemność to 30 ml.
Vichy Aqualia Thermal - dynamicznie nawilżający krem o bogatej konsystencji. Uwielbiam miniaturowe opakowania, które są identyczne co te duże. Krem z chęcią zużyję po wykończeniu mojego z Sylveco. Próbka  zawiera 15 ml produktu. 
Beaver Professional - szampon regenerujący do włosów. - skład mnie nie powalił na kolana, ale przyda mi się na wakacje. Większą uwagę przykładam do składów masek i odżywek. 60 ml szamponu znajduje się w opakowaniu. 
I produkt, który ucieszył mnie równie mocno co puder z Annabelle Minerals czyli, Olejek kokosowy z Efektimy. Nie jest to czysty, naturalny olej kokosowy, jednak skład ma naprawdę przyzwoity. A kluczowy olej kokosowy jest naprawdę wysoko w składzie! Moje włosy się cieszą, bo miałam zamawiać nowe opakowanie mojej Vatiki, a tak przetestuję coś innego, bez wydawania pieniędzy :) 150ml.
W pudełeczku znalazła się również jednorazowa próbeczka kremu pod oczy z tej samej serii co krem do twarzy  z Vichy. 

Ja z pudełeczka jestem niezmiernie zadowolona. Wszystkie produkty z chęcią zużyję,a jak już mówiłam kilka z nich miałam na liście zakupowej, więc odeszły mi kosztu ich zakupu! ( przypomnę, że pudełeczka dostałam w prezencie, więc nie patrzę na nie jak na wydatek, a jedynie jak na kolejne prezenty! )

A Wam jak się podoba lipcowe beGlossy ?
Bella

21 komentarzy:

  1. Całkiem fajna zawartość :) Tego olejku z Efektimy jestem ciekawa. Wczoraj widziałam go na półce, ale się wstrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość :) Osobiście nigdy nie miałam tego pudełeczka bo to jest troszkę kupowanie kota w worku :P
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie taka zawartosc niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no naturalna to ona nie jest :)

      Usuń
    2. nawet nie chodzi o naturalnosc bo nie uzywam tylko kosmetyków naturalnych ale podkład z 5 tonów za jasny :)

      Usuń
    3. Haha dla mnie ciut przyciemny; )więc na razie Odłożyłam aż się troszkę opale; )

      Usuń
    4. a widzisz :) ale musze Ci napisac ze pudełeczko by mi sie rpzyadało ale samo bez zawartosci:) słodkie jest

      Usuń
  4. fajna zawartość
    obserwuje
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty ciekawe ;) pudełko widać na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie przesłodkie pudełeczko ;3 zainteresowałam się płynem do demakijażu, bo aż wstyd się przyznać, ale ja niczym nie zmywam makijażu :c

    serdecznie zapraszam do mnie! będzie mi bardzo miło :) zaczytana-oczytana.blogspot.com
    miłego wieczoru! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość jest ciekawa. Udanego testowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość o wiele fajniejsza niż shiny :)miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń