poniedziałek, 29 czerwca 2015

Zakupy z Czerwca by Bella

Zbliża się koniec miesiąca, więc przyszła pora na zakupy!
Tym razem mogę się pochwalić naprawdę nie wielkimi zakupami, z czego jestem niezmiernie dumna :)
Czerwiec został absolutnie miesiącem lakierów do paznokci :)
Od lewej: Bebeauty kolor 5, Maybelline Color Rama nr 652, Lovely Gloss like gel nr 235,
Maybellin Color Rama nr 83, Rimmel by Rita Ora 878, Lovely nr 1
Bardziej dla mamy i siostry, ale ja pewnie raz na jakiś czas i tak użyję :) L'oreal Elseve szampon i odżywka odbudowująca. 
Bebeauty balsam pod prysznic- jestem leniem jeśli chodzi o balsamy i to sprawdza się idealnie :) Nie nawilża zbyt mocno, ale na pewno bardziej niż gdym nie używała nic :)
Scholl Fresh Step - dezodorant do stóp - świetnie mi się sprawdza, gdy chodzę w nie skórzanym obuwiu :)
Moje filtry, na mocne słońce nie wychodzę w ogóle, więc sprawdzają się dobrze gdy jest po prostu ciepło, a ja jestem na zewnątrz. Do ciała jest z Lirene z SPF 30, a drugi do twarzy z Kolastyny również 30 ( oba przeznaczone dla dzieci, ale dla mnie to zaleta, bo skoro dzieciom nie robi krzywdy, to i mnie nie powinien)
Wreszcie dorwałam Lovely - rozświetlacz w kolorze gold
Uzupełniłam swoją paletkę Maca o kolejne 3 cienie. Tym razem kupiłam cienie do górnej połówki czyli tej z "Nie Mac'a". Wszystkie trzy cienie to produkty Kobo - Pale Peach, Electric Bluenr 137 oraz Golden Rose nr 206
Mój chłopak znowu wyjechał do Anglii do pracy, niedawno przyleciał na weekend i przywiózł mi podkład z Collection Lasting Perfection, wysłałam go do Boots'a po korektor, oczywiście nie było, więc poprosiłam żeby wziął podkład (kolor porcelan), a po korektor jeszcze go wyślę :)
Kupiłam nowe opakowanie szamponu Batiste tym razem o zapachu tropikalnym :) Była promocja więc przygarnęłam kolejne opakowanie maski z Alterry oraz zakupiłam dwa opakowanie kremu koloryzującego z L'oreal w kolorze 210 granatowa czerń :) 

To już wszystkie moje zakupy, tak jak mówiłam wyjątkowo nie jest tego dużo :)
Jak poszyły Wam zakupy? A może macie któryś z powyższych produktów i wyrobiłyście sobie już o nim zdanie ? 
Bella

8 komentarzy:

  1. Świetne zakupki, na ten rozświetlacz też poluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakuposki :) Też mam ten rozświetlacz, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę maskę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cień Golden Rose z KOBo to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Batiste w tej wersji mam akurat w użyciu, a farby Casting bardzo lubię :)
    Jestem ciekawa balsamu Bebeauty ;)

    OdpowiedzUsuń