środa, 24 czerwca 2015

Wibo French Manicure by Bella

Dziś szybka recenzja lakieru Wibo

Jest to lakier do French Mancure ( dostępny jest w 4 kolorach, ja mam właśnie 4 numerek)- zależało mi na delikatnie mlecznym kolorze, który nie będzie się rzucał w oczy, a będzie powodował że paznokcie będą wyglądać na zdrowe i zadbane. Pojemność lakieru to 8,5 ml a data ważności od momentu otwarcia to 12 miesięcy, czyli w moim przeliczeniu jestem w stanie go zużyć, bo z tymi 13 ml mam spory problem zwłaszcza jeśli ich termin ważności to 6 miesięcy :/ Pędzelek standardowy, ale z tych mniejszych. Wolę te większe, ale nie mam problemu z tym, bo naprawdę przyjemnie się nim operuje. Lakier się nie smuży, ani szybko nie odpryskuje. Na paznokciach średnio trzyma się około 5 dni - końcówki są już zdarte, ale to standard. Lakier świetnie się sprawdza i spełnia wszystkie moje oczekiwania jakie co do niego miałam. Efekt jest naprawdę subtelny i bardzo ładny. Po pierwszej warstwie w ogóle nie widać, że coś jest na paznokciach zaś po drugiej wyglądają tak:
Przepraszam za zdjęcia, gdy były robione w ogóle nie myślałam, ze pojawią się na blogu xD 
Lakier znajdziemy w drogerii Rossmann za około 6,50 zł.
Moja ocena: 5/5 

Jak Wam się podobają takie naturalne odcienie?
Bella

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemniaczek, lubie mieć takie delikatne kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie naturalne, często używam jak wiem że nie będzie mi się chciało zmieniać lakieru kilka razy w tygodniu - nie widać wtedy, że odprysnął i tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny efekt można uzyskać :3
    Ja wolę jednak intensywniejszy kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. So niiiice :) INTERNATIONAL GIVEAWAY on my FRENCH BLOG: SUMMER DRESS :) :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie efekt zbyt naturalny

    OdpowiedzUsuń