piątek, 19 czerwca 2015

Pielęgnacja twarzy by Bella

Była pielęgnacja włosów, czas na twarz :)
Obecnie na dzień stosuję kremy z Sylveco - pod oczy - bardzo fajny produkt - świetnie radzi sobie z opuchlizną poranną oraz krem z nagietkiem na całą twarz - dla osób z lekkim trądzikiem - wybawienie. Nie przesusza, a jednocześnie nie powstają krosty :) Na noc używam kremu oliwkowego z Ziaji, który zapewnia maksymalne nawilżenie, jednak nie nadaje się na dzień, bo jest bardzo tłusty i się nie wchłania w 100% Serum jakiego używam to Tołpa -serum odpręzające, które nie działa cudów, ale też nic nie "psuje".
 Pierwszą warstwę makijażu zmywam płynem micelarnym z Green Pharmacy, którego mam już serdecznie dość. Mam go jakieś 4 miesiące i najzwyczajniej w świecie mi się znudził :). Pozostałości zmywam mleczkiem oczyszczającym z Sylveco, z którym się nie polubiłam przez jego dziwaczną konsystencję mleka. Nie wiem dlaczego nazwa się mleczkiem - ja mleczko kojarzę z czymś o wiele gęstszym.
Myję twarz żel-kremem z bebeauty, który bardzo sobie chwalę. Jest delikatny i rano sprawdza się w 100%, w kolejce czeka żel z Sylveco, ale po nieudanej zamianie żelu micelarnego z Bebeauty na to mleczko, boję się zacząć go używać ;/ w obawie o kolejny bubel. Twarz tonizuję tonikiem z Ziaji z serii liście manuka - tak jeszcze się nie skończyło - 6 miesięcy używania... 
 Ostatnio zamieniłam peeling z pestek moreli z Yr, na ten z Synergen i jestem bardzo zadowolona z niego. Działają tak samo, ten jest nieco delikatniejszy, co mnie akurat cieszy,a kosztuje 4 razy mniej :) a co ważniejszy jest dostępny w Rossmannie. 
Nigdy Wam n ie pokazywałam czym myję swoją buzię :) od roku pomaga mi w tym szczotka z For Ever 21 - jest naprawdę świetna, miękka i delikatna. Nie wypada z niej włosie i szybko schnie :) aaaa przypominałam sobie, że nie zrobiłam zdjęcia mojego filtra z Kolastyny 30 SPF, który jest przeznaczony dla niemowlaków xD Używam go codziennie. 

To już cała moja pielęgnacja twarzy :) Jak wygląda wasza pielęgnacja? Może polecacie jakiś filtr ?
Bella

14 komentarzy:

  1. lubię ten krem oliwkowy z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam mleczko Sylveco, żel Be Beauty i tonik Ziaji. Tylko ten ostatni nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wypróbować ten krem pod oczy sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem ci że miałam kiedyś mały i aż tak mnie nie podrażniał, więc pewnie masz rację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak u mnie spisałaby się taka szczoteczka, bo mam bardzo wrażliwą cerę. Muszę wypróbuję kiedyś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłamnie ta szczoteczka do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tonik z Ziai, bardzo go lubię. a i ten krem pod oczy wydaje się ciekawy, jezeli zmniejsza opuchliznę to dla mnie by się nadał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko skończę moje obecne kremy, kupię sobie kremy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wyżej wymienione produkty są i całkowicie obce ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta szczoteczka do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sylveco ciągle kusi, chociaz jak do tej pory nic nie miałam od tej firmy ;)z ziaji uwielbiam krem z masłem kakaowym pozdrawiam i obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty Sylveco kuszą mnie od jakiegoś czasu. Szczególnie kremy do twarzy tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem z Ziaji, którego Ty używasz jest dla mnie zdecydowanie za ciężki ;/

    OdpowiedzUsuń