niedziela, 28 czerwca 2015

Pędzel do różu Donegal by Bella

Dziś przyszła kolej na moje spostrzeżenia odnośnie pędzla do różu z donegal.
Trzon pędzla to coś nieoczywistego, ni to plastik, ni drewno... taka imitacja drewna moim zdaniem ale pewności nie mam :) Rączka jest długa, polakierowana na czarno, lekko wyprofilowana tak, że dobrze leży w dłoni. Na trzonie znajduje się napis Donegal - nie znajdziemy tam już napisu z numerem pędzla czy z nazwą. Mi to nie przeszkadza, jednak wiem, ze moja mama, która malować się nie lubi, a musi, miała by z tym problem, bo nie wiedziałaby, który jest do czego :) Skuwka metalowa, czarna, spłaszczona na końcu. 
Włosie syntetyczne, farbowane, średnio miłe w dotyku. Nie drapie, jednak przy Real Techniques i Hakuro się chowa. Pędzel nie jest mocno zbity, ale też nie jest rzadki. Dobrze się sprawdzi przy dobrze na pigmentowanych produktach, bo ciężko zrobić sobie nim krzywdę. Ale jeśli poświęcimy temu trochę czasu to możemy uzyskać bardzo mocny efekt, jednak to wymaga wielu warstw produktu. ( Namalowałam nim poliki lalki na sesji, ale nie było to wcale łatwe, pędzlem Real Techniques, którym robiłam to dla porównania w domu poszło o wiele szybciej). Jest ładnie, równo ścięty. Przy myciu nie wypada z niego włosie, a woda nie jest czarna, tak jak się tego spodziewałam. Schnie na rancie biurka, tak żeby się nie odkształcał, jednak pojedyncze włoski od niego odchodzą. Siateczka na pędzle załatwia sprawę, jednak bez niej jest na prawdę cienko, bo się "rozciapierza" ( wiecie o co chodzi).

Dostępny jest w drogerii Natura, a jego cena to 23,99zł 
Moja ocena 3/5 - dla kogoś kto niema wielkich wymagań i średnio radzi sobie z nakładaniem różu, będzie jak znalazł. Ci którzy posmakowali już lepszych pędzli, będą zawiedzeni. 
Bella

12 komentarzy:

  1. ja mam z hakuro, więc tego na pewno bym nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście wole wlosie naturalne, ale jak mowisz dla niewymagających powinien się sprawdzic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi taki jak najbardziej by wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi taki jak najbardziej by wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi taki jak najbardziej by wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny jest, ale ja nie używam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ich jeden pędzel do cieni, nie jest najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam pędzli tej firmy, moje pierwsze były chyba z sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy pędzle z tej firmy mnie nie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hakuro jak dla mnie jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń