czwartek, 11 czerwca 2015

Nowości miesiąca Maj by Bella

Ja wiem, że moje tłumaczenia co do moich nieobecności stają się nudne, ale znowu trafiłam do szpitala - stąd też moja ponad tygodniowa nieobecność. Jestem już w domu więc, nadrabiam !
Moje nowości z Maja... tsa miałam nic nie kupować xD
Zaczniemy od wizyty w Naturze i Rossmannie
Maskara Kobo - Sexy Black - edycja limitowana
maskara - Essence - Lash Princess ( opakowanie ma zabójcze :))
Żel do brwi - Catrice 
W7 - paleta kamuflaży (byłam ciekawa tej firmy, więc wzięłam na przetestowanie)
My Secret - face illuminator - princess dream
My Secret  - róż w kolorze numer 102
Sensique - matowy róż w kolorze 205
Marion - olejki orientalne - migdały i dzika róża
Sylveco - pomadka z peelingiem - dla mamy
Evree - nawilżający olejek do twarzy i szyi 
Beauty for your - pilnik z motywem - średnia i drobna ziarnistość 
Miss Sporty - pomadka w kredce w kolorze 010 Pink Popsicle
Lovely - lakier do paznokci nr 24
Wibo - lakier do paznokci nr 4
La Rive - perfumy o zapachach: Cash oraz Madame in Love 
Zamówiłam sobie również bańki chińskie - w końcu nie długo lato :)
Mama będąc w Stanach kupiła mi pędzle :) Icing zestaw 9 pędzli, a ich cena to $34,50 
Następnie zamówienie z YVES ROCHER:
Żel pod prysznic z limitowanej serii Bleu vegetal 
Antyperspirant w kulce - zielona cytryna z meksyku 
Mój ukochany szampon oczyszczający - cytrynowy z serii I love my planet
 Lakier do paznokci w kolorze 03 parme 
podkład w kremie  kolorze porcelanowy beż  i wydaje się być naprawdę jasny - póki co czeka na swoją kolej.
Moje kosmetyki przestały się mieścić w szufladzie, wiec zakupiłam kuferek
Wygląda bardo uroczo, pasuje mi do wystroju pokoju i ułatwia przechowywanie kosmetyków kolorowych.
( rzecz jasna pędzle, maskary, kredki, konturówki i lakiery do paznokci się nie zmieściły... )
Mój portfel z Cropp'a wyglądał paskudnie. Ja zachorowałam, więc mamusia kupiła mi nowy skórzany na pocieszenie :) 
jakiś rok temu kupiłam sobie te czarne balerinki i mogę stwierdzić, że to najwygodniejsze buty na ziemi, więc gdy tylko zobaczyłam wersję beżową na wyprzedaży w CCC, musiały być moje.
Zbliża sie termin mojego balu gimnazjalnego. Idę w sukience ze studniówki chłopaka, ale buty sprawiłam sobie nowe, kupiłam sobie je w Centro - w sam raz na bal :) o ile nie skręcę w nich kostki bo mają 14 centymetrowy obcas, a ja raczej jestem łamagą xD
To już wszystkie moje Majowe grzeszki :) 
Macie którąś z powyższych rzeczy, a może coś Was zaciekawiło ?
Bella


15 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten szampon z YR i go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kuferek i buciki :) Pomadkę z peelingiem uwieeeelbiaaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jesteś już zdrowa! Zdrowiej!

    Pędzle wyglądają fajnie i czytałam dziś u Gray o tym rozświetlaczu. Wydaje się fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ostatnie buty są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejmy nadzieję, że nie skręcisz sobie kostki w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego produktu, ale kuferek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki i perfuma wyglądają ciekawo :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kuferek :D ciekawią mnie pędzle + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń