czwartek, 7 maja 2015

Nowości ubiegłego miesiąca by Bella

Jeszcze nigdy nie przyszło mi pisać dla Was tak długiego posta, z taką ilością zdjęć. Więc nie przedłużam i zapraszam na przedstawienie moich nowości z ostatniego miesiąca :)

Więc zaczniemy od tego, że 8.04 miałam urodziny - moje prezenty urodzinowe;
* szczotka do masażu z Beauty for you
* srebrny naszyjnik i bransoletka ze znakiem nieskończoności. 
* krem do rąk - Cztery pory roku 
* Mydło borowinowe - Tołpa
* olejek - wellness & beauty
* peeling solny - Hean natura
Maseczki z Ziaji - regenerująca, nawilżająca i oczyszczająca
Od przyjaciółki dostałam taki przeuroczy stojak na biżuterię
Zaraz po tym jak policzyłam zebrane pieniążki złożyłam zamówienie na stronie MAC'a :)
* Dwupoziomowa paleta - 98zł
* 2x "przegródki" - 29 zł/ szt.
* 5x wkład do palety (pojedynczy cień) - 56 zł/ szt.
Następnego dnia byłam w Manufakturze, więc zajrzałam do Inglota :)
* 4 x cień - chyba 11 zł/ szt
* duraline - 20 zł
No i taka paletka powstała w 2 dni
Nazwy cieni w 1 części palety ( góra) pionowo:
148 Pink - Kobo
375 matte - Inglot
151 Turquase - Kobo
------------------
465 dauble sparkle - Inglot
376 Matte - Inglot
567 do brwi ( teoretycznie) Inglot 
------------------
Pale Peach - Kobo 

Druga część palety (dół)
Nylon - Mac
Swisch - Mac
------------------
Schroom - Mac
Vanilla - Mac
Naked lunch - Mac
Następnie była jakaś promocja w  Naturze, więc nie omieszkałam się zajrzeć :)
* Kobo - Make up Fixer Spray - 19,99zł
* Essence pomadka w kolorze 20 Get me look - 8,99zł
*My Secret - transparentny sypki puder - 9,99zł
* 2x bronzer z Kobo w kolorze Sahara Sand - 12,99 zł
Następnie zamówiłam sobie sukienkę na allegro - porażka sięga mi lekko za tyłek i jest przezroczysta - 50 zł
Więc na poprawę humoru poszłam do Reserved i kupiłam taką - 89,99 zł
W osiedlowej drogerii zaopatrzyłam się w:
* Donegal zmywacz do paznokci w gąbce - ok. 7 zł
* Golden Rose Color Expert nr 39 - 5,90zł
* Golden Rose Color Expert nr 48 - 5,90zł
* Golden Rose Quick Dry - 9zł
* jakieś chusteczki oczyszczające go pure - ok 4zł
No i doszliśmy do momentu pierwszej Rossmanowskiej promocji:
* Rimmel Lasting Finish 100 Ivory - 19, 10 zł
* Maybelline Better Skin 005 Light Beige19,60zł
* Rimmel Stay Matte 001 Transparent - 12, 74zł
* Róż Bourjous 95 Rose De Jaspe -24,99zł (faktyczny kolor zdjęcie niżej ( ten pierwszy))
* Bourjous healthy mix korektor - 51 -21,06 zł
Od razu weszłam do Natury i osiedlowej drogerii obok, a tam zaopatrzyłam się w:
* Golden Rose velvet matte 10- 11zł
* Golden Rose velvet matte 07 - 11 zł 
* Rimmel Kate 33 - 14 zł
* essence konturówka 15 Honey Berry- 3,40zł
* essence konturówka 13 transparent - 3,40zł
* Kobo bronzer 311 Nubian Desert - 12,99zł - śliczny jest!
* Kobo Bright Pearl 1. - 14, 40 zł 
W między czasie w Biedronce pojawiły się takie doniczki - ok. 12 zł/ szt 
Oczywiście obydwie idealnie pasują do mojego pokoju, więc musiałam je mieć.
Kolejna wizyta w Rossmanie:
* Sun ozon - samoopalacz wersja ciemniejsza ok. 8zł
Synergen peeling - 5,99zł
* Oceania żel pod prysznic wanilia i rabarbar - Biedronka 
Kolejna wizyta w Naturze i Rossmannie:
* miss sport - studio Lash - 7zł
* Manhattan kredka do oczu - 51D - 7,70zł
* KillyS Blush Contour - 24zł
* Donegal - do różu (23zł, ale była promocja 1+1)
Myśleliście, że to koniec? A skądże.. paczka z kosmetykami Sylveco- zamawiałam z mintishop.
SYLVECO Arnikowe mleczko oczyszczające
Cena:18,50 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny
SYLVECO Balsam myjący do włosów z betuliną
Cena:26,50 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny
SYLVECO Lekki krem nagietkowy
Cena:28,59 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny
SYLVECO Łagodzący krem pod oczy
Cena:27,59 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny
SYLVECO Odżywcza pomadka z peelingiem
Cena:9,25 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny
SYLVECO Rumiankowy żel do twarzy
Cena:16,99 zł
Ilość:1 szt.
Rozmiar:uniwersalny



Tego samego dnia zajrzałam do księgarni i kupiłam sobie powyższe książki - w sumie 79,99zł
No i łapanka z ostatnich dni:
* Isana maska Oil care - 4,50zł
* Isana odżywka Oil Care - 6,99zł
* Bebeauty - modelujący puder do twrzy - 10zł - (średnia inwestycja:/)

Tydzień temu oczywiście musiała być promocja w ESOTIQ - więc kupiłam biustonosz = 98,30zł - jeśli jeszcze nie znacie tej firmy to naprawdę serdecznie polecam :)

Ile wydałam? 1 408, 62 zł .... Jeszcze chyba nigdy nie wydałam tyle w miesiąc i nigdy mój portfel nie świecił takimi pustkami. Oczywiście część pokryli rodzice, co nie zmienia faktu, że " z moich" poszło ładne 900zł - tłumaczę sobie, że dużo zebrałam na urodziny i dużo miałam zaoszczędzonych, więc jest ok :)  Tym razem na pewno w Maju nie kupie kompletnie nic - mam zapasy na najbliższy rok xD

Jak tam wasze zakupy? Macie bądź miałyście któryś z tych produktów ?
Bella

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sukienki, ale wolę najpierw przymierzyć w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wow, świetne nowości! A widzę, że Ty też jesteś z Łodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LOL.....BOGACTWO.... PS.MASZ EKSTRA PRZYJACIÓŁKĘ :> XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwało się dziecko z patologicznej rodziny 3+, co w vansach chodzi o_O

      Usuń
    2. ZAZDROŚĆ JEST GRZECHEM.. :*

      Usuń
    3. A debilizm kalectwem :)

      Usuń
    4. O GUSTACH SIĘ NIE ROZMAWIA :P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobrocie :) Maseczki z ziaji są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, istne szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile cudowności. Jaki fajny stojak na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo bardzo ciekawych rzeczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał zaszalałaś kobito <3 Bronzer z Kobo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń