czwartek, 21 maja 2015

Moja kolekcja lakierów do paznokci by Bella

Zainspirowana niedawnym wpisem Dakoty o jej kolekcji lakierów, zapragnęłam również pokazać Wam moją skromną kolekcję :)
Zaczniemy od top coatów, wysuszaczy, odżywek itp. 
Golden Rose - Quick Dry
Sally Hansen - Diamond Strength
Sally Hansen - Hard as Nails 
Tcw - Top coat 
Sally Hansen - Insta Dri 
Sally Hansen - Dry & Go Drops 
Wszelkiego rodzaju brązy:
Essence - colour & go - 162 dare it nude
Astor - Perfect Stay - 504 - you are grey-t
Paese - 120 
Eveline - 758
Golden Rose - Rich Color - 133
Sally Hansen - Diamond Strength - 92 Deeply Violet ( nie potrafię zdefiniować tego koloru)
Moje ulubione kolory czyli róże:
Prestige - wonder gloss - 10 Queen
Ladycode - 20
Golden Rose- Rich Color - 32
Rimmel - Pro- 307- grape sorbet
Wibo - french Manicure - 4
Golden rose - color expert - 48
Lovely - clossic -24
Allepaznokcie - 082
miss selene - 225 
Golden Rose - Paris - 92
Niebieskości, zielenie, szarości:
Lovely UV sline - 8
Lovely Baltic Sand - 7 
Golden Rose Jolly Jewels -111
Rimmel 60 second - 8/9 green with envy
Golden Rose - Paris - 132
L'oreal Paris - 602
Lovely - St. Tropeg - 1
Bebeauty - 5 
Maybelline - colo rama - 103
La Luxe - 921
Golden Rose - Paris - 217
Czerwienie i pomarańcze:
Sally Hansen - 510 Brick Wall
Sally Hansen - Sugar Coat - 300 - cherry drop
art de Lautrec - matt -02
Golden Rose - color expert - 39
Rimmel - pro -330 - red obseesion
Inglot - 945
Lovely - gloss - 235
Bell- colour base - 29 
Classics - 20 
Joko - 109 - red allert
L'oreal - 36 (chyba)
La Luxe - 917
ados- extra long lasting - 562
Lovely gloss- 51
Ladycode by Bell - 21
i wszystko inne z niewiadomych firm :

A moje lakiery mieszkają tak:
 Macie jakiś z powyższych kolorów?
Bella

11 komentarzy:

  1. Fajna kolekcja :) ale żaden lakier nam się nie powtarza, patrzyłam dwa razy czy czasem któregoś z Twoich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne brązy!

    Też lubię brązowe i beżowe lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoora ta Twoja kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are grey-t Astora wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękną kolekcję brązów i beżów - u mnie jakoś ten temat kuleje ;)
    fajnie że mój wpis okazał się inspirującym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora kolekcja i ładne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń