wtorek, 12 maja 2015

Alterra, Gesichtsol Bio - Granatapfel by Bella

Hej, dziś recenzja olejku do twarzy z granatem firmy Alterra
 Od producenta:
Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olej do twarzy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Dobroczynna formuła zawierająca olej z pestek granatu BIO, olej migdałowy BIO i witaminę E intensywnie pielęgnuje skórę suchą i pozostawia poczucie optymalnie odżywionej i aksamitnie gładkiej skóry. 

Skład: Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol.

Moja opinia:  Olejek stosowałam głównie zimą i wtedy też przynosił pożądane przez mnie efekty. Moja skóra n twarzy jest sucha, a zimą nawet bardzo sucha, więc według producenta produkt dedykowany właśnie dla mnie. Konsystencja dość wodnista, przez co łatwo się go aplikowało na twarz.  Opakowanie zawiera wygodną pompkę, która pompuje/ dozuje zdecydowanie za małą ilość produktu, ja tak standardowo do jednorazowego użycia olejku potrzebowałam ich aż trzech. Mimo to produkt jest naprawdę bardzo wydajny. Zapach dość specyficzny, ale jak na mój nos - przyjemny.  Olejku absolutnie nie polecam stosować na dzień, bo jak logika wskazuje jest to olej, a oleje mają to do siebie, że są tłuste. Wchłania się dość wolno, ale jako że stosowałam go na noc zupełnie mi to nie przeszkadzało.  W zimę utrzymywał na mojej skórze optymalne nawilżenie, nie za mocne nie za słabe, takie w sam raz.  Zauważyłam też, że działał dość kojąco na moją skórę po wizycie u kosmetyczki. Moja skóra była mega podrażniona i wydaje mi się, że między innymi dzięki temu produktowi bardzo szybko wróciła do normy.  Zostało mi go dosłownie na 4 użycia jednak, nie mogę się przemóc by go zużyć, bo zaczął mnie zapychać. Jestem pewna, że to przez cieplejszą temperaturę, zrobił się po prostu za ciężki. Poczekam na jakieś ulewne dni i wtedy z przyjemnością do niego wrócę. 
Koszt takiego 30ml olejku to 11 zł, a dostaniemy go w Rossmannie.
Moja ocena 5/5 jeśli chodzi o pielęgnacje skóry bardzo suchej w zimę :)
Miałyście go ? 
Bella

21 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu, ale często kupuję coś z oferty marki Alterra

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio kupić, a jakoś mi umknęło

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te olejki od nich za zapach i działanie , nakłądam na włosy paznokcie, skórę i działa super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wolno się wchłania, to mimo działania nie jest dla mnie ;) Ja wszystko muszę mieć "na już" niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam na ten olejek wielką ochotę, ale w sumie jeszcze nie wykończyłam moich zapasów. U mnie lepiej się wchłania stosowany na wilgotną skórę po toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam wrażenie, że wtedy zmieniam jego działanie. Przecież w ten sposób go rozrzedzamy, więc też zmieniamy jego właściwości, bądź też osłabiamy jego działanie. Przynajmniej ja tak sądzę :)

      Usuń
  7. Nie próbowałam go, musze na zimę wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam same pozytywne opinie o tych olejkach, muszę się w końcu skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam na niego ochotę bo balsam do ciala lubię : ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam bardzo duchą skórę i u mnie nawet na dzień sie sprawdził, ale jako taka cienka warstwa :) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Firmę znam, miałam kilka ich produktów, jednak zbytnio się z nimi nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten olejek zbiera mnóstwo pozytywnych opinii :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej marki przydałoby się nam wiele produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie mnie zachęciłaś do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go, ale jeszcze nie zaczęłam używać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie probowalam dotad produktow z tej marki, ale twoja recenja jest bardzo zachecajaca :)- obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja planowałam go kupić, ale boję się, że będzie mnie zapychać. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bardzo bardzo go lubiłam. Muszę niebawem zainwestować w jakiś olejek bo mój Evree się kończy i myślę nad powrotem do niego :)

    OdpowiedzUsuń