poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zakupy Kwiecień 2015 Bella

Jak zwykle nie mogło się długo obyć bez żadnych zakupów, więc pokazuję co dorwałam tym razem :)
* Schwarzkopf - Gliss Kur - ekspresowa maseczka regeneracyjna z kompleksem keratynowym - Rossmann - 9,99 zł na promocji :)
* Joanna Naturia szampon z brzozą i łopianem do włosów przetłuszczających się - tak owych nie posiadam ale uważam, że może się sprawdzić do oczyszczania włosów raz na jakiś czas- Natura 4,99zł
* Marion - olejek orientalny - macadamia i ylang-ylang  - zrobiłam zakupy za więcej niż 25 zł i zapłaciłam za niego 2,69 zł - szkoda było nie brać :)
* Sensique - pomdka do ust Satin Touch w kolorze 201 - chciałam zobaczyć jak się sprawdzi pomadka za 6, 99zł
* Kobo - baza pod cienie - 16,99zł - mam przetłuszczające się powieki, więc potrzebuję bazy - chcę przetestować najpierw tańsze bazy zanim wydam kupę pieniędzy na jakiś polecany przez wszystkich produkt. Liczę, że ta mi wystarczy :)
W moje rączki wpadł też żel-krem z biedronki i krem z Ziaji - oliwkowy :)

Teraz ubrania 
Kupiłam sobię kurtkę w C&A - różowy modny w tym sezonie, więc kupiłam różowo-pudrową, kosztowała 149zł więc całkiem przystępna cena :)
W Reserved kupiłam spódnicę na którą chorowałam od kilku miesięcy. Zdecydowałam się w końcu bo znalazłam idealną - ładna i nie odstaje tak bardzo jak wszystkie inne :) 69,99 zł
Również w tym sklepie kupiłam sobie taki bluzko-sweter w kolorze brzoskwini :) Z tyłu ma wiązanie na czarną wstążeczkę co dodaje mu uroku :) 39,99 zł
Na zdjęciu wyszła tragicznie, ale wierzcie mi że w połączeniu z nową spódnicą wygląda zjawiskowo :) Ma dość głęboki dekolt, a na plecach ma "dziurę" którą przeszywają paski :) kosztowała około 50 zł
No i wydawało by się że w tym miesiącu nie wydałam tak dużo, gdyby nie to, że poszłam jeszcze do Calzedonii i zostawiłam prawie 200 zł na rajstopy, pończochy ( jedne prześliczne w koronkę :)) i skarpetki pod leginsy :( Chyba nigdy nie uda mi się nie przekroczyć 400 zł :( I moje plany z oszczędzanie c.. strzelił xD ale było warto, bo z zakupów jestem bardzo zadowolona :)
Tak z prywaty to wreszcie przyjęłam bierzmowanie, szczerze dość już miałam naszego kochanego księdza :)
A wy co upolowałyście ostatnio ? Jak Wam się podobają moje zdobycze?
Bella

10 komentarzy:

  1. Niezwykly krzyz na bierzmiwanie:D my mielismy zwykle wielkie drewno ktore musielismy nosic na szyi:P

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek z Marion'a mi się nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódniczka. :-)
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka Gliss Kur mi odpowiadała, podobnie jak szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kurtka, rzeczywiście świetna. :-)

      Usuń
    2. Upatrzyłam sobie podobną. ;-)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować tą odzywkę z Gliss Kur. Śliczna kurtka! :) Pozdrawiam!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza spódniczka :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń