sobota, 4 kwietnia 2015

Włosowa aktualizacja- Marzec 2015 by Bella

Dawno nie było aktualizacji mojej pielęgnacji włosów, wiec uznałam, że najwyższy czas aby to nadrobić :)
Na początek produkty jakich używam obecnie:
Jak widzicie dość mocno ograniczyłam ilość stosowanych produktów w tym samym czasie :)
Zacznę od mycia włosów:
Szampony: Isana - z proteinami jedwabiu, johnsonbaby's, 
Odżywki: Nivea long repair, Isana  proteinami jedwabiu, Gliss Kur odżywka bez spłukiwania z keratyną.
Maska: Biovax do włosów suchych i zniszczonych.
Olejki: Green Pharmacy łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego, Babydream fur mama
Wcierka: Jantar,
Płukanka: YVes Rocher - ocet malinowy 
Moje włosy obecnie:

Zaczynają się coraz ładniej kręcić, do ich stylizacji nie używam kompletnie nic, chcę aby same z siebie się ładnie kręciły bądź były proste. Są dużo mnie przesuszone, zauważyłam, że nie są już wysoko porowate ale średnio - co bardzo mnie cieszy :) Na żywo ładnie się błyszczą o ile mają dobry dzień :) i są dużo bardziej miękkie :) Nie wyglądają jeszcze tak jak mi się to marzy, ale widzę ogromną poprawę w ich kondycji :) Wiem też, że nigdy nie będą tak ładne jak włosy proste bo kręcone są z natury bardzo suche, więc mam dużo pracy, aby osiągnąć chociażby taki efekt jak na zdjęciu wyżej. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z ich stanu i wyglądu :)
A jak mają się Wasze włosy ? Polecacie jakiś produkt? 
Bella

7 komentarzy:

  1. Super włosy :D jedyne co Ci mogę polecić to więcej olejów:D i coś na zabespiieczanie końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łącznie mam 13, ale w Marcu chciałam wykończyć ten z GP ;) Końce zabezpieczam olejkami; )

      Usuń
    2. A to nie wiem co jeszcze mogłabyś robić :D No to życzę wytrwałości :D

      Usuń
  2. Niby dużo ale jak pomyślę ile ja tego używam to pewnie będzie ilościowo koło tego ;) Grunt, że efekty są - piękne masz loki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam szampon urea med z mocznikiem : ]

    OdpowiedzUsuń