środa, 1 kwietnia 2015

Ulubieńcy Marca 2015 by Bella

Hej przyszła pora na podsumowanie miesiąca marca. Kilka produktów skradło moje serce na nowo w tym miesiącu, więc teraz je Wam przedstawię:


Pędzel z Elite (przepraszam, że brudny ale to tylko potwierdza, że często używany :)) Jest to pędzel do pudru o numerze 48 jego koszt to około 30 zł w drogeriach. Dlaczego do niego wróciłam? Ponieważ ostatnimi czasy mój makijaż ogranicza się do korektora, pudru, kredki do brwi i tuszu do rzęs. Odstawiłam hormony - moja cera się unormowała i po prostu zniknęła potrzeba nakładania na twarz tony tapety, potrzebuje jedynie zmatowić delikatnie skórę, a ten pędzel sprawdza się do tego po prostu świetnie. Nie jest bardzo zbity przez co nakłada naprawdę niewielką ilość pudru na twarz co daje subtelny efekt zdrowego matu i wyrównania kolorytu skóry :)
Kolejni ulubieńcy to tusz do rzęs z firmy Astor Big& Beautiful Boom - kupiła go moja mama ale dokonałyśmy zamiany i trafił do mnie :) Ma grubą szczoteczkę, jest w  kolorze bardzo intensywnej czerni i ładnie rozdziela każdą rzęskę :) 
Olejek Babydream fur mama- zaczęłam go używać do zabezpieczania końcówek, po tym jak masakrycznie zniszczyło mi je serum z Garniera . O ile trafię z odpowiednią ilością produktu, to ładnie nabłyszcza i odżywia końce :)


Kolejny będzie balsam palmowy do dłoni - urzekła mnie jego konsystencja, opakowanie i przede wszystkim działanie, które jest naprawdę zadowalające :) Nie posiadam suchych dłoni, ale w moim przypadku działa idealnie, bo szybko się wchłania i delikatnie nawilża :)
To już wszystkie moje perełki tego miesiąca. U Was co się najlepiej sprawdziło w Marcu ? 
Bella

6 komentarzy:

  1. co takie malusienkie zdjęcia ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie produkt BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię ten kremik z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń