niedziela, 12 kwietnia 2015

Silnie ujędrniający balsam do ciała Lirene by Bella

Dziś szybka recenzja balsamu do ciała firmy Lirene
Produkt zamknięty jest w zgrabnej plastikowej "butelce" z zamknięciem na klik, które jest bardzo wytrzymałe skoro wytrzymało ze mną bez żadnego uszczerbku :)
Ja od balsamu oczekuję delikatnego nawilżenia i tak naprawdę niczego więcej. Tutaj producent obiecuje nam silne ujędrnienie - nie zauważyłam jakiegoś szczególnego ujędrnienia  mimo, że aktywność fizyczną mam dość dużą :)
Balsam bardzo ładnie pachnie, w ekspresowym tempie rozprowadza się i co jest dla mnie najważniejsze nie zostawia białych śladów zaraz po nałożeniu- wchłania się w ciągu sekundy co daje mi tak niesamowity komfort, że jestem nim szczerze oczarowana. Każdy znany mi do tej pory produkt przy rozsmarowywaniu zostawiał białe smugi które bardzo długo były widoczne, co doprowadzało mnie "furii" - naprawdę nie znoszę czegoś takiego. Jak już wiele razy pisałam ja ze skórą nie mam żadnych problemów pod względem przesuszania, więc nie wiem czy sprawdziłby się u kogoś, kto potrzebuje dużego nawilżenia. Wydaje mi się, że nie bo nie takie w końcu jego "zadanie" mi wystarcza i już planuję zakup nowej butelki, bo ta już się kończy.
Moja ocena 4,5/5 - nie robi tego co powinien tzn.," nie ujędrnia", jednak nawilża moje ciało na tyle, ile ono tego potrzebuje.
Miałyście ten produkt? A może znacie jakieś inne które nie zostawiają tych " białych smug"? 
Bella

9 komentarzy:

  1. Miałam peeling z tej serii, balsamu nie posiadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W lecie mogłabym go użyć jako mazidełka do ciała, które nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła ocena. Ja niestety podchodzę dość sceptycznie do Lirene - raczej nie działa cudów z moim ciałem i twarzą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś - u mnie spisał się zupełnie przeciętnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię inny balsam lirene - mango young < 3

    OdpowiedzUsuń