środa, 15 kwietnia 2015

Rimmel Stay Matt by Bella

Dziś szybka recenzja podkładu z Rimmel Stay Matte  w odcieniu 091 Light Jvory 
Produkt zamknięty jest w małej poręcznej tubce, która mieści w sobie 30 ml  fluidu. Konsystencja przypomina gęsty mus, zapach nawet przyjemny ale nadal pachnie jak typowy podkład. 
Już jedna warstwa podkładu zakrywa wszystkie zaczerwienie, krosty, wyrównuje koloryt itp. Nie ma potrzeby nakładania więcej niż jednej warstw - nawet nie wiem czy to w ogóle możliwe mając na uwadze jak ciężko pracowało mi się  tym produktem :( Próbowałam pędzlem - nie wyszło, gąbeczką - wyszła maska,  już miałam go wyrzucać gdy wpadłam na pomysł żeby użyć po prostu paluszków :) Wtedy odkryłam potencjał tego produktu. Jest naprawdę bardzo kryjący rzeczywiście matowy, ale co z tego jeśli rusza się na twarzy i i tak muszę go utwardzić pudrem ? Liczyłam, ze przy jego użyciu to nie będzie konieczne. Jednak efekt uzyskany własnie w połączeniu tego produktu i pudru bardzo mnie zadowala. Kolejnym minusem tego podkładu/ musu jest to jak bardzo podkreśla suche skórki. Ja ich tak na co dzień nie posiadam, a on naprawdę potrafi podkreślić wszystko :( Zbiera się też na brwiach co wygląda okropnie i muszę potem siedzieć i wyczesywać to grzebykiem :/ 
Moja ocena: 2/5 Zdecydowanie nie jest to przełomowe odkrycie w moim makijażu. I choć podoba mi się efekt jaki można nim uzyskać przy idealnej skórze (bez żadnej suchej skórki) to ilość rzeczy jaka mi w nim przeszkadza bierze górę. Jego cena to około 20 zł
Bella

15 komentarzy:

  1. Miałam i byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać dobry, nie używam podkładów z obawy przed nawrotem tragicznego trądziku:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię podkłady z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół ja też, jednak z tym się nie polubiłam; (

      Usuń
  4. No i proszę, cena całkiem okej, i widać super krycie na prawdę nie spodziewałam się, oglądając inne youtuberki ,że jest taki świetny tak go zachwalały no ale widać,że jest dobry :) Obserwuje, dzięki za odwiedziny u mnie na blogu :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mój podkład nr 1. Jest specyficzny i wymaga dużo uwagi przy nakładaniu, ale efekt powalający. UWAGA tylko dla fanek mocnego krycia. Można mieszczać z kremami. Uratował mi życie w czasie mocnego trądziku. Ja nie zauważyłam żeby wysuszał, co nie znaczy że komu innemu nie będzie. Nie zapycha (mnie). Nie nakładałam pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysusza ale podkreśla suche skórki; )

      Usuń
  6. Miałam go kupić, ale był zbyt ciemny :) może to i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt najjaśniejszy nie jest u mnie na lato jest ok, bo łapę troszkę koloru ;)

      Usuń
  7. Ładny efekt :) Nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na twarzy troszkę się ściastkował :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla nas podkład jest też naprawde super a do tego cena jest niska :)

    OdpowiedzUsuń