poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Maybelline The Rocket Volium by Bella

Dzis kolejna recenzja tuszu do rzęs tym razem jest to Maybelline The Rocket Volium. 
( zapomniałam zrobić zdjęcie szczoteczki, więc posłużę się zdjęciem z Internetu)
Tusz ma ogromną sylikonową szczotkę, którą przynajmniej mi nie pracowało się zbyt dobrze. Była zbyt duża i często budziłam sobie nią powiekę. Sam tusz ma bardzo nieprzyjemny zapach - nawet zaraz na początku użytkowania, ale za to bardzo przyjemną konsystencję - nie za rzadką, ani nie za gęstą .
Jak prezentuje się na oku? 
1 warstwa 
2 warstwy 

Jak widzicie efekt uzyskany zarówno przy jednej jak i przy dwóch warstwach jest praktycznie taki sam. Rzęsy są znacznie przyciemnione i rozdzielone, jednak nie ma mowy o jakimś znacznym wydłużeniu. 
Jak dla mnie zwykły przeciętny tusz. Jego cena to około 30 zł dostępny jest w drogerii Rossmann .
Moja ocena 3/5 
Bella



25 komentarzy:

  1. nie miałam i chyba sie nie skusze choć zły nie jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś srednio mi się ona widzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tusze Maybelline zupełnie się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że trochę skleja rzęsy, ale to może zdjęcie tak pokazuje a w rzeczywistości jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tuszy z tej firmy, u mnie nie dają żadnego efektu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie go świetny efek można osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ne miałam go nigdy, w ogóle tusze tej marki bardzo rzadko u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem fanką max factor 2000 calorie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś go miałam i nawet był fajny, ale raczej nie kupię go ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tusze tej firmy, ale rzadko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam żadnego tuszu z Maybelline i dzięki Twojej recenzji na razie mieć nie zamierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ją kiedyś i początkowo byłam zadowolona, ale teraz stwierdzam, że są lepsze tusze. :D

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, wygląda na średniaczka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że efekt mi się podoba :)
    Lubię szczoteczki maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam że efekt mi się podoba :)
    Lubię szczoteczki maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam że efekt mi się podoba :)
    Lubię szczoteczki maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten tusz, lubię tę szczoteczkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi sie podoba to w jaki sposób prowadzisz bloga, ma to coś w sobie :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam,efekt hmm nałożyła bym 3 warstwę :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda płacić 30zł za cos, z czego efekty nie są zadowalające. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł? Szkoda to by mi było jakby mój tusz z Diora, był niewypałem :)

      Usuń