czwartek, 23 kwietnia 2015

Lista Życzeń Kwiecień by Bella

Hej dziś przyszła pora na kolejną część mojej listy zakupowej tym razem na miesiąc kwiecień.

1 i 2 .Bourjois healthy mix - podkład (ok. 50zł)  oraz korektor (nie mam pojęcia ile) 

3. Bronzer z Kobo (20zł)

4. Róż z Bourjois - jeszcze nie wiem w jakim kolorze (ok. 50 zł)

5. Konturówki z Essence - mam jedną i pragnę powiększyć swoją kolekcję.(szt. 4,50zł)

6. Marzy mi się Fixer, ale na razie nie chcę kupować Kryolanu, więc skuszę się na ten Kobo. (25zł)

7. Jakieś produkty z tej serii Isany, jeszcze nie wiem co, ale coś na pewno.(zależy co, ale ok. 10zł)

8. Marzy mi się puder sypki, na razie nie wiem jeszcze z jakiej firmy, ale coś kupię na pewno :)

9. Paleta cieni z Mac'a miałam urodziny, więc sobie kilka cieni sprawię w ramach prezentu  :)
To już chyba wszystkie moje kwietniowe zachcianki :) 
Jak mają się wasze "chciej listy" przed promocjami ?
Bella

12 komentarzy:

  1. Nie robiłam nigdy chciej listy, po prostu jak mam potrzebę to idę i kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja lista zakupowa na ten miesiąc, rzeczy o których mam pamiętać przy okazji zakupów :)

      Usuń
  2. Z tej listy miałąm olejek Isany i bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post :) love your blog :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego produktu z tej listy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem tanie te konturówki Essence. Ja w kwietniu poszalałam trochę z zakupami, nie tylko kosmetycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też xD już się boje jak to będzie jak pójdę na swoje, już nie będzie Maca i Zary tylko Rossmann i H&M

      Usuń
  7. Na ten podkład z Bourjois też się czaję :) A i bronzer z KOBO bym kupiła gdybym tylko miała bliżej do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w mieście Rossmanna i Naturę dzieli cukiernia; ) więc zawsze wchodzę tu i tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Helthy Mix właśnie idzie do mnie pocztą, bo w jednym Rossmanie nie mogłam dorwać koloru, w drugim w ogóle nie było Bourjois. A w internecie cena w sumie taka sama, jak na promocji. Bronzer Kobo mam, ostatnio była na niego promocja i kosztował ok. 12 zł. Na razie mam mieszane uczucia. Jestem blada, a mimo to bardzo słabo go widać (mam odcień Sahara Sand). Z drugiej strony - tym ciemniejszym o wiele łatwiej byłoby sobie zrobić krzywdę biorąc pod uwagę fakt, że to bronzery do konturowania, nie ocieplania twarzy :) Róż Bourjois i konturówki Essence też są na mojej liście rzeczy do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już obydwa kolory tych bronzerów i najlepszy efekt dają właśnie połączone ze sobą. Jeden jest solo za jasny, a drugi daje bardzo płaski efekt :) razem bomba ;) podkład z bourjois odpuściłam bo nigdzie nie mogłam dostać 51, więc sprawiłam sobie 2 inne :)

      Usuń