poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Golden Rose Color Expert by Bella

Hej dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci firmy Golden Rose w  kolorze prawdopodobnie 48 :)
Jest to przepiękny i jakże modny w tym roku różowy kolorek :) Pędzelek producent określa jako szeroki, ale jak dla mnie jest on po prostu normalny. Opakowanie szklane, czyli standard jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Opakowanie zawiera 10.2 ml a jego ważność od momentu otwarcia to 8 miesięcy. Jego koszt to około 6 złoty, a dostępny jest na stoiskach firmy GR bądź w osiedlowych drogeriach. 
Dwie warstwy na paznokciach:
Krycie w przypadku dwóch warstw jest bardzo dobre, jedna to zdecydowanie za mało.
Taki duet utrzymuje się na paznokciach około 4-5 dni :) Na pewno nie jest to ostatni mój lakier z tej firmy ponieważ ten zdecydowanie skradł moje serce. Jestem pewna, że skuszę się jeszcze na nie jeden :)
Moja ocena 5/5 - Serdecznie polecam !

7 komentarzy: