piątek, 27 marca 2015

Pędzle z Hakuro by Bella

Dziś przedstawię Wam zestaw 9 pędzli Hakuro.
Zacznę od pędzli do twarzy
Pierwszy widzimy pędzel do pudru o numerze H55
Pędzel jest tak zbity, że bez problemu możemy nim nałożyć podkład :) Świetny pędzelek, nie gubi włosia, bez problemu można go uprać. Jego cena 41 zł, a wykonany jest z włosia syntetycznego.
Następnie pędzel H22 do różu i rozświetlacza. Również nie mam zastrzeżeń co do tego pędzla, moim zdaniem nadaje się też do bronzera, jednak tylko przy użyciu jeszcze jednego pędzla do rozcierania. Jego cena to 26,50zł. Włosie syntetyczne.
Kolejny jest H24 do różu i bronzera - w obydwu przypadkach świetnie sobie radzi, ale ja przeważnie używam go do różu. 29,50zł. Włosie syntetyczne.
Kolejny jest H50s
czyli flat top. Pokochałam go od pierwszego użycia. Wcześniej miałam pędzelek języczkowy i teraz po kilku miesiącach intensywnego używania pędzli mogę stwierdzić, że Flat Topy są genialne! To jedyny pędzel który podczas mycia gubi 1-2 włoski, reszta 0. Kosztuje 29,50 zł. Włosie syntetyczne.
Teraz przejdziemy do pędzli do oczu i korektora.
Pierwszy jest H70 do cieni - 16,50 zł. Idealny do szybkiego makijażu. Dosłownie kilka sekund i mamy cień ładnie rozprowadzony na całej powiece. Włosie naturalne
H77 to pędzel do rozcierania cieni czy jak to woli blendowania -18,50 zł Sprawdza się bardzo dobrze, jednak czegoś mu brakuje.Włosie naturalne Poluje na taki z firmy Zoeva.
H60 to jedyny nie wypał całego zestawu. Kosztuje 13 zł i jest to pędzelek do korektora, który jest tak twardy że jego używanie po prostu boli :( Włosie syntetyczne
Hakuro H85 to pędzel przeznaczony do eyelinera i brwi wykonany z syntetycznego włosia. Zdecydowanie polecam go do wypełniania brwi, eyelinera jest odrobinę za giętki - wiecie o co mi chodzi? Tutaj nic nie przebije mojego ulubieńca z Sephory nr 90. H85 kosztuje 13zł, zaś mój ulubieniec z Sephory 19,99zł
Ostatni pędzel to H80 do nakładania cieni lub "smużenia" jego cena to 18,50zł Włosie naturalne. 
Cena pojedynczych pędzli razem to 193,80zł - w sklepie mintishop.pl
Ja je kupiłam za 180zł w zestawie, który już jest niedostępny :(
Moja ocena zestawu 5/5 póki co, ale czuję niedosyt lepszych marek.
Bella


8 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jeden pędzelek z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka pędzi hakuro, ale teraz oddałam je mamie i jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez je mam, bardzo lubie i polecam:) obserwuje;>

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię z tej firmy pędzle skośny do kresek jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli pędzel do brwi polecasz? Szukam jakiegoś właśnie w tym celu. Do eyelinera jeden sobie sprawiłam, z innej firmy, ale niestety jest zbyt miękki, a do brwi się nie nadaje. Więc teraz muszę kupić dwa :<

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ich ale jeśli tylko bede miałą pieniądze z chęcią kupie :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 7 pędzli hauro i są prześwietne! Nie mam porównania do innych, ale dużo czytalam o pędzlach i chciałam żeby pierwszy zakup był udany :D i był :D zresztą nadal jest. Stosunkowo tania cena do profesjonalnej wręcz jakości :D To wszystko co Cudak lubi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń