wtorek, 24 marca 2015

Maybelline Color Rama by Bella

Przyszła kolej na pazurki :) 
Miałam je w walentynki - nie byłabym sobą gdybym zrobiła je różowe XD
Lakier jaki widzicie to Maybelline color rama w kolorze numer 103 
 jak na moje oko fioletowoniebieski.
Lakier posiada precyzyjny standardowy pędzelek, którym można dość dokładnie pomalować paznokcie o ile się to potrafi ( ja nie, ale mojej mamie już wychodzi). Lakier ma dość rzadką konsystencję, ale już po nałożeniu dwóch warstw mamy zadowalające krycie. Przy trzech idealne. Ja na moje pomalowane paznokcie przykleiłam naklejki firmy Donegal. Na całość nałożyłam cienką warstwę sally hansen insta dri.
W nienagannym stanie utrzymały się 4 dni. Zdjęcie 2 dnia

Ocena lakieru: 4,5/5 - z sally hansen utzymał się 4 dni. Solo około 2-3.
Bella

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. całość wygląda ciekawie, choć ja sama nie przepadam za tak ciemnymi odcieniami...

    OdpowiedzUsuń