sobota, 14 lutego 2015

Maybelline Color Tattoo| Bella

Dziś przedstawię Wam produkt o którym na pewno już słyszałyście.

Maybelline Color Tattoo, w kolorze 40 -Permanent Taupe. Jest to cień w kremie, jednak ja go używałam jako cień do wypełniania brwi. Z tego co czytałam i widziałam, ten kolor pasuje do większości z Nas. Naprawdę nieliczne są przypadki w których, ktoś narzeka na jego odcień. W słoiczku widzimy taki popielaty kolorek. Natomiast to jaki kolor uzyskamy na brwiach zależy już od nas samych. Delikatna warstwa idealnie wypełni brwi blondynkom, nieco mocniejsze brunetkom i szatynkom :) 
Produkt jest bardzo łatwy w użyciu, jednak trochę więcej z nim zabawy niż przy kredce. Do jego aplikacji potrzebny jest nam skośny pędzelek ja używam Hakuro H85 lub pędzla z Sephory o numerze 90.
Efekt jaki uzyskamy nim na brwiach też w ogromnym stopniu zależy od Nas samych, łatwo uzyskuje się nim bardzo naturalny efekty- nakładamy odpowiednią dla nas ilość produktu i wyczesujemy nadmiar grzebyczkiem, bądź spiralką - jeśli ktoś ma ochotę może pobawić się w rysowanie pojedynczych włosków:) Natomiast bardzo wyrysowany efekt uzyskamy obrysowując dokładnie brwi dookoła i nakładając sporą ilość produktu, ważna przy tym jest tylko precyzja :) 
Jak widać na zdjęciu cień zamknięty jest w szklanym słoiczku. Grafika i całość wykonania są naprawdę zadowalające. Chciałam Wam napisać jaka jest jego pojemność, ale nie mogę się doszukać takiej informacji na opakowaniu :( Zużycie po 4 miesiącach jest naprawdę niewielkie. Cieszy mnie, że produkt będzie dobry przez następne 20 miesięcy, mam nadzieję, że go do tego czasu wykończę , bo będzie mi go szkoda wyrzucić. 
Poniżej zamieszczę zdjęcia jak prezentuje się na moich brwiach.


brwi na początku
Takie brwi robię na co dzień, aplikacja zajmuje mi 30 sekund - z ręką na zegarku :) 
Taki nieco mocniejszy, funduje moim brwiom, na jakiś większe okazje, kiedy mam też więcej czasu. 
Nie pokażę Wam takiego naprawdę przerysowanego efektu, bo go po prostu nie lubię :)
Dla porównania, brwi wypełnione kredką Catrice w kolorze 030. Brwi są bardziej brązowe, niż te uzyskane przy pomocy cienia w kremie :)
Cena tego produktu to 23 zł. Dostępny jest w większości drogerii. 
Moja ocena 5/5 cieszę się, że go kupiłam i raczej kupię ponownie, gdy mi się skończy. Kredkę również lubię, a używam ich równie często. Lubię mieć po prostu wybór :)
Bella

2 komentarze:

  1. Ładnie wygląda na brwiach :) Ja aktualnie używam do brwi zestawu Sleek'a ;)

    OdpowiedzUsuń