wtorek, 10 lutego 2015

Duuuże zakupy cz 3 by Bella

Dobrnęliśmy do końca! Dziś pokarzę Wam moje zdobycze z MAC'a 

hehe zostawiłam tam z mamą kupę kasy :)
Mama skusiła się tylko na puder i pomadkę, a ja...
 Roż w kolorze Well Dressed polecała Nissiax83, i jest naprawdę śliczny idealnie pasuje do mojego koloru skóry :) kosztował mnie 96 zł- 6g
Studio fix powder plus foundation, czyli puder i podkład w jednym :) Kupiłam w kolorze NC20, dobrałyśmy to razem z panią w salonie i wydaje mi się być idealny :) Kosztował 129zł, a jego pojemność to 15g
Studio Face and Body Foundation, to kolejny mój zakup. Kupiłam w kolorze N1, również dobrała mi to pani w salonie. Zlewa się całkowicie z moim naturalnym kolorem skóry :) ma pojemność 120ml, a kosztował 150 zł.
Chciałam moją wymarzoną pomadkę Angel o wykończeniu frost,oczywiście nie było jej na stanie, jednak razem z konsultantką dobrałyśmy bardzo podobną, ale o wykończeniu Cremesheen, jest to kolor Creme Cup. Żałuję, że nie było tamtej, ale jestem zadowolona z zakupu :) Kosztowała 86zł.


Podsumowanie Finansów:
Wszystko łącznie kosztowało: 977,61
Sama sfinansowałam 560zł
Planowałam wydać około 550zł, więc jest ok :)
Z zakupów jestem mega zadowolona, głównie z Mac'a bo od dawna marzyłam, żeby na nim popracować :)
Jak Wam się podobają moje zakupy? Może tak jak ja dałyście się w ciągnąć w szał zakupów?
Pozdrawiam,
Bella

8 komentarzy:

  1. Róż przepiękny, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, chyba nigdy nie wydałam tylu pieniędzy na kosmetyki na raz :D. Dla mnie masakra cenowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szminka. Ogólnie zakupy udane, oby wszystko się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomadkę Angel i jakoś mnie nie porwała, ale i tak lubię po nią sięgać :)

    OdpowiedzUsuń